Dit wou ik ook maar de agent in kwestie reageerde er niet op hij negeerde dit volledig mijn brommer is verzekerd en staat helemaal op orde mijn nummerplaat is ook in orde.
Ik vraag me alleen af of dit professioneel aangenomen is ik vroeg zelf of ik aan de kant moest gaan voor de veiligheid van andere weggebruikers en automobilisten en de agent in kwestie zij nene tis goe blijf ma staat we stonden voor een rood licht ik heb dan gezegt tegen de agent in kwestie “mijn excusens als ik veel vraag ik zal mijn brommer hier op de parking stellen en dan kan u doorrijden de agent zij u heeft goede bedoelingen maar u speelt met u leven ik weet dat het fout was maar ik was nog geen 5-8 meter vooruit gereden
Over de klantvriendelijkheid van sommige agenten kan er veel over en weer gezegd worden, maar dit verandert niet dat je in fout was. Doe jezelf de gunst van die "het was maar X meter" mentaliteit kwijt te spelen. Zoals de agent zegt breng je enkel maar jezelf onnodig in gevaar. Zeker gezien je je toch over een kruispunt begeven hebt. Voor hetzelfde geld negeert er iemand het rode licht terwijl je oversteekt en eindigt de inhoud van je schedel op het asfalt, voor die vijf meter.
Er zit niet veel anders op dan te wachten om te zien of je een afschrift van PV in de post ontvangt. Dit kan toch wel eventjes duren.