Volgens mij rammelt de topic van de TS langs alle kanten. Ongeloofwaardig verhaal.
Hij met de fiets en een wagen, hebben elkaar niet geraakt : hij gevallen??? dronken ??
Gaat binnen en was eerst niet van plan om de politie te bellen en dronk zo gezegd een degelijk aantal pintjes.
De politie neemt alcoholtest af, logisch want die zogezegde onvriendelijke agent ( die natuurlijk de alcohollucht
rook ).
Bij een ongeval met een gekwetste gaat de gekwetste niet in zijn huis, maar blijft ter plaatse : politie moet komen voor ongeval met gekwetste. Hij was zo slecht te poot ( drank ? ).
https://www.druglijn.be/drugs-abc/alcoh ... nken-fiets
Het ingetrokken rijbewijs ? Is afgeschaft sinds 01.10.2017. Het rijbewijs kan niet meer automatisch worden ingetrokken. De rechter heeft wel de mogelijkheid om naast de boete ook soms het rijbewijs in te trekken.
In Antwerpen zeggen ze ge hebt hoerenchance gehad. Goede engelbewaarder of had de rechter pintjes gedronken ? Uitspraak op basis van weggemoffelde bewijzen.
Ik lees ook duidelijk #7 Inazuma : sta ik ook volledig achter.
Spijtig dat de cultuursector zo getroffen is; was zeker plaats als acteur.
Uitspraak rechter waarschijnlijk op basis van : dronken fietser mag niet automatisch zijn rijbewijs ingetrokken worden.