Sedert vorige week, zijn ze in oostende bezig met overal controles, geen probleem zou je zeggen, maar de eerste keer had mijn vriend zijn gordel niet aan, boete 50 euro . Dag later worden we geflitst weer naar aanleiding van controle, we mochten 50 rijden en reden 61, dus wordt dit wss weer boete van 50 euro, dag erna, echt waar, weer heel peloton politie en stom stom stom geflitst op een weg waar je 70 mocht, maar net na de bocht mag je maar 50 meer rijden, resultaat weer geflitst, denk ook weer boete van 50 euro, en dan vandaag, we waren wat aan de late kant, bruggen waren naar beneden gegaan, en als je oostende beetje kent weet je dat je daar behoorlijk lang kan staan met je vingers draaien, ik moest op mijn werk zijn, doet er feitelijk niet toe, maar ze stonden te flitsen en deze keer geflitst aan 102 waar je 70 mag, dus zal dit wss wel zware boete worden, ik hoop op 150 maar zal wel eerder 200 worden, enfin, we zien wel, maar nu volgt mijn probleem, zowel mijn vriend als ik zijn kortgeleden ons werk kwijtgeraakt, ik heb gelukkig geluk al werk gevonden, maar ik werk met dienstencheques en heb nog maar 12 uren per week, mijn vriend heeft nog steeds geen werk dus zitten we beetje heel krap bij kas, zou ik kunnen die boetes samen laten voegen en eventueel afbetalen ? ik denk dat het bij de penale boetes toch geen onmensen zijn die er werken, of toch niet allemaal ?
of heb je een bepaalde termijn waarin je boete moet betaald worden ? want als ik zo wat reken kom ik toch uit op een geschat bedrag van 400 euro minimum, en dit kan er helaas niet vanaf. of hoe lang duurt het voor ze incasso of deurwaarder inschakelen ? of kan ik gewoon maandelijks 100 euro storten en bij melding onderaan de referenties van de 4 boetes zetten en dan er naast afbetaling ? we zijn in fout dus we willen betalen dat is zeker het probleem niet, maar we kunnen het gewoon niet momenteel