Ik denk niet dat ik hierna nog veel vragen ga posten hoor, beste John... Net zoals het merendeel van de bevolking krijg ook ik hoofdpijn van al dat juridische gezwetsJe forumnaam en je starttopic zijn nu voorgoed gerelateerd. Ik hoop dat je ooit nog andere topics zult starten die niet met (topless)-jogging te maken hebben.
Het is niet duidelijk of je topless mannenjogging of vrouwenjogging bedoelt
Ik weet niet of het toeval is en of het relevant is maar ik kwam enkele dagen geleden dit artikel tegen: Topless tuinieren MAG van rechterHey iedereen,
Met de recentste warme dagen had ik gisteren een hoog oplaaiende discussie in de familie omtrent de vraag of het in België toegelaten is om op de openbare weg of in een publiek park topless te joggen. Weet iemand hoe de regelgeving hieromtrent juist in elkaar steekt?
Alvast bedankt,
Groetjes
Yannick
Ik heb dit artikel doorgelezen, en dit geval wijkt wel duidelijk af van mijn situatie vermitsIk weet niet of het toeval is en of het relevant is maar ik kwam enkele dagen geleden dit artikel tegen: Topless tuinieren MAG van rechter![]()
Hoe bedoel je dat precies, John?Dat laatste zie je tot onze grote spijt natuurlijk verkeerd.
Een mannelijke topless jogger of een vrouwelijke is natuurlijk nog iets anders. En daar het principe van gelijke rechten op toepassen gaat niet.Hoe bedoel je dat precies, John?Dat laatste zie je tot onze grote spijt natuurlijk verkeerd.
de wegcode gaat meer over waar je jogt, niet over wat je draagtEn ja, dit lijkt me een topic dat zeker thuis hoort in "wegcode" vermits het hier gaat over gedrag op de openbare weg. Althans, zo zie ik dat.
dat mag denk ik ook nietDe poster vond dat "als" een man al met een ontbloot bovenlichaam mocht joggen,...
Hoe kan jij dan weten dat het wel een man was, als er borsten in het spel waren ?Ik ben onlangs een bejaarde fietser tegengekomen met ontbloot bovenlichaam
hij had hangborsten waar men in afrika jaloers op zou zijn
niet echt een mooi zicht
Ik vermoed dat de wetgever geen rekening houdt met wat "mooi" of "lelijk" is eigenlijk... Anders zouden de gevangenissen vol zitten met onaantrekkelijk ogende mensen, nietwaar?niet echt een mooi zicht