- donderdag 7 juni: we krijgen van de notaris de sleutel tot ons nieuwe huis
- zaterdag 9 juni 9.00 : we beginnen te werken in ons nieuwe huis, er moet geschilderd worden en er is nog wat werk aan de elektriciteit. Omdat we nog geen bewonerskaart hebben en de stadsdiensten in het weekend gesloten zijn, steken we als goede burger geld in de parkeerautomaat. Het ticket is geldig tot 10.49
- zaterdag 9 juni 10.55: een parkeerwachter passeert en stopt een parkeerretributie achter de ruitenwisser
- zaterdag 9 juni 10.59: ik herinner me dat ik geld in de parkeerautomaat moet steken, ik ga naar buiten en merk de retributie op
Ik heb ook mijn zaak voorgelegd aan de klantendienst, maar zij zeggen dat er geen verzachtende omstandigheden zijn. Dat betekent dat ik de komende maand, telkens als ik in mijn huis wil werken een volledig dagtarief zal moeten betalen. Dit is mijns inziens enigzins discriminerend.
Weet iemand wat mijn mogelijkheden zijn nadat de betwisting is afgewezen? Ik zou verdere dossierkosten willen vermijden. Kan ik een betaling onder voorbehoud doen, eventueel zelfs een gedeeltelijke betaling?
Mvg