Wel de redenering is het volgende:"ondanks dat u van de streek bent", wat is dat nu voor een redenering?
In een voetgangerszone rijden is mensen in gevaar brengen, einde verhaal. Het al dan niet stapvoets rijden is een geval van interpretatie, hier gaat men eerder de agenten volgen.
wel dat weer ook niet maar ze hebben van de mug een olifant gemaaktInderdaad! Zomaar hun werk doen, wat denken die wel niet?die mannen moesten zich schamen zeg
Sorry, ik kan niet akkoord gaan dat met een auto door een voetgangerszone rijden een mug is.wel dat weer ook niet maar ze hebben van de mug een olifant gemaaktInderdaad! Zomaar hun werk doen, wat denken die wel niet?die mannen moesten zich schamen zeg
dat voetgangerszone is niet het probleem het is het beweren dat ik niet stapvoets reed .. dat verergerd de zaak.
Sorry, ik kan niet akkoord gaan dat met een auto door een voetgangerszone rijden een mug is.
Maar dat snap ik dus niet aan uw verhaal. Enerzijds zegt u de borden niet gezien te hebben en dus niet te weten dat het een voetgangerszone is, anderzijds zegt u wel stapvoets te rijden. Spreekt dat elkaar niet een beetje tegen?dat voetgangerszone is niet het probleem het is het beweren dat ik niet stapvoets reed .. dat verergerd de zaak.
Sorry, ik kan niet akkoord gaan dat met een auto door een voetgangerszone rijden een mug is.
Hallo , thanx for feedback.
Maar proficiat, u bent de eerste die stapvoets rijdt zelfs zonder te weten dat hij in een voetgangerszone rondrijdt ...
De meesten die wéten dat ze in een VGZ rijden, rijden er niet eens stapvoets
(in Lier is dat inclusief politie, stadsdiensten, lokale politici, fietsers, ... naast de "vergunninghouders" )
Voor de rechtbank zal je met iets anders moeten afkomen, of je wordt gefileerd door het OM ...
????? Ben jij dan een snelwandelaar? Stappen worden door een voetganger gezet en niet door een fiets. Die rijdt aan wielsnelheidVoor mij stapvoets is 30/km u ... niet meer dan een fietser.