Drugsadvocaat gezocht

jpc6000
Topic Starter

Drugsadvocaat gezocht

#1 , 29 jan 2014 16:10

Vorige vrijdag was het eindelijk correctionele zitting na 5 jaar.
Bijzonder interessante zitting.
O.M. vraagt 3,5 jaar cel LOL
:lol:
Tja heb de justitie al geld gekost maar geld dat ik hun al gekost heb
altijd maar opnieuw beginnen kweken, 3 keer

en nog eens 1000 dagen aan 180 euro per dag zal hun nog veel meer kosten.

ik zal binnenkort eens uitschrijven want het was bijzonder interessant.
Mijn advocaat doet haar woordje;
dan was het mijn beurt, ik had 500 pagina's klaar en 3 documentaires maar dat mocht ik niet van mijn advocaat
en had mij beperkt tot maar 4 pagina's
als ik aan pagina 2 gekomen was na ongeveer een uur aan debatteren met de rechters,
was het 12 u en kregen ze honger, ik was nog lang niet klaar maar in de hoek van mijn oog zag ik mijn advocaat zowat klaar staan om kwaad te vertrekken, ik wou het een volgende keer verder zetten,
ik stelde dan een werkstraf voor, de rechter vertelde hoe dat het ermee zat.
En dat leek mij een goede manier om te stoppen en niet te vragen om de debatten later verder te zetten.

Mijn advocaat vertelde mij dat ze geen advocaat meer van mij wenste te zijn. :mrgreen:
Weer zonder advocaat en er staan nog zoveel dossiers op stapel en er moeten dringend conclusies neergelegd worden.
Ik ben onmiddellijk beginnen zoeken naar een nieuwe advocaat, dan was er iemand geintereseerd en heb hem nog een mail gestuurd en niets meer van gehoord.

Zal niet gemakkelijk worden.
Ik heb de stafhouder een brief gestuurd maar ondanks ik hem schrijf dat er conclusies moeten zijn tegen 2/2 kreeg ik nog geen reactie.
Wat kan ik doen? :?: :!:
Het eerste misbruik van recht is het voorrecht

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 jan 2014 16:23

[Wat kan ik doen? :?: :!:
Informeer eens in de verfwinkel om de hoek. :lol: Je zal er wellicht een passend kleuradvies vinden
Laatst gewijzigd door mava105 op 29 jan 2014 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.

roharro
Juridisch actief: Ja

#3 , 29 jan 2014 17:45

Wat kan ik doen? :?: :!:

Verder leven in uw fantasiewereld en een drugshond kopen die u in het oog kan houden.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

jpc6000
Topic Starter

#4 , 29 jan 2014 18:36

mijn drugshond zegt niets,
wat kan ik doen, bedoel ik de conclusietermijn die binnen een paar dagen afloopt

Oude Belg

#5 , 30 jan 2014 00:21

Kan u die 1 746 blz aan conclusies niet zelf schrijven? In kleur? Dat zal toch indruk maken?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

mava105
Juridisch actief: Nee

#6 , 30 jan 2014 11:18

Maar pak nu dat die rechter kleurenblind is. :mrgreen:

jpc6000
Topic Starter

#7 , 13 feb 2014 17:26

Kan u die 1 746 blz aan conclusies niet zelf schrijven? In kleur? Dat zal toch indruk maken?
Ik zat er net aan te denken want ik zit nog steeds zonder advocaat
Even van kleur veranderen voor de gezelligheid.
Wilt men mij helpen deze uit te werken

Volgens het be recht heb ik recht op een advocaat, kan gerecht strak nog eens laten veroordelen voor het EU hof. LOL :lol: :lol:

webmaster
Beheerder

#8 , 13 feb 2014 19:56

jpc6000 : er werd u reeds meerdere malen gevraagd het overmatig gebruik van kleur in uw berichten drastisch te beperken. Gelieve per onmiddellijk te stoppen met te doen alsof u een kleurboek inkleurt.
Bij een volgende inbreuk wordt u zonder verdere waarschuwing de toegang tot de website ontzegd.

Terug naar “Andere”