Naar aanleiding van een brief, heb ik naar een instantie gebeld. Brief was aan mijn echtgenoot gericht, het ging over een zaak ivm zijn ex partner waarmee hij momenteel in een rechtszaak verwikkeld is. Ik heb dus gebeld, mij voorgesteld als vrouw van X (mijn echtgenoot). Als referentie moest ik dossiernummer geven, dit bestaat uit naam ex partner en naam mijn echtgenoot + cijfers.
Later, in de rechtszaak wordt beweerd dat ik in de naam van de ex partner belde en dit wordt gebruikt tegen mijn man. Ook staat er een mail bij van de instantie waarin er wordt gezegd dat ik mij voorgesteld had als mevrouw Y (ex van mijn man).
De enige keer dat ik haar naam liet vallen was bij het zeggen van dossiernummer, op geen enkel moment heb ik beweerd dat ik haar zou zijn. Logischerwijze zou ze ook geen baat hebben om te bellen met de vragen en bemerkingen die ik had.
Ik weet dat mijn man de telefoon moest plegen, maar ik ben nu eenmaal die alles regelt thuis. Hij zat ook naast mij.
Advocaat van ex heeft dit dus mooi uitgespeeld tegen mijn man, terwijl er niets van waar is. Kan er iets aan gedaan worden?