potpourri 1, potpourri 2

anthony30
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

potpourri 1, potpourri 2

#1 , 25 apr 2016 17:24

Ik ben veroordeeld op 19 februari, toen onder potpourri 1 met de regel 15 dagen om in beroep te gaan. De burgelijke partijstelling reageerde na twintig dagen om in beroep te gaan omdat het nu potpourri twee is. Kan dit?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21

#2 , 26 apr 2016 11:43

Ik had er nog nooit van gehoord, maar als ik het zo lees op Koen Geens website, is Potpourri II nog niet verschenen in het Staatsblad? Dus tenzij zijn website niet op to date is, is dit helemaal nog geen wet:
http://www.koengeens.be/beleid/potpourri-ii
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

AdvoBleyaert
Juridisch actief: Ja
Contacteer: Website

#3 , 27 apr 2016 09:49

"Potpourri II" is in werking sinds 01.03.2016 en wordt geacht onmiddellijke uitwerking te hebben wat betreft de nieuwe beroepstermijnen (want procedureregels). Allicht zal het hoger beroep van de burgerlijke partij dus tijdig en ontvankelijk zijn.

Reclame

Gebruiker21

#4 , 27 apr 2016 10:41

"Potpourri II" is in werking sinds 01.03.2016 en wordt geacht onmiddellijke uitwerking te hebben wat betreft de nieuwe beroepstermijnen (want procedureregels). Allicht zal het hoger beroep van de burgerlijke partij dus tijdig en ontvankelijk zijn.
Mmm, tijd dat Geens zijn website eens update, in dat geval... ;)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Andere”