Niet normaal

thunder66624
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Niet normaal

#1 , 01 mei 2016 00:05

Vorig jaar het ik het volgende voor gehad,

Ik zal het zo kort mogelijk houden:

Ik werd uitgenodigd bij 2 VOORMALIGE vrienden, die zonder mijn medeweten iets van plan waren met mij...
Ze boden mij drank aan, waar iets van verdovende middelen inzaten (ik wist dit niet). Daarna hebben ze mij een kleine hoeveelheid hallucogene paddestoelen aangeboden die ik eerst meermaals weigerde maar na heel wat aandringen heb ik deze jammer genoeg tot mij genomen. Dit was blijkbaar om alles te camoufleren... Wat hierna allemaal komt is krankzinnig, toen ik begon te merken dat er iets niet klopte ben ik in mijn rug getazerd geweest ( ik zal het tazeren noemen doorheen dit verhaal maar dit was met een stroomstootwapen) ik ben toen bewusteloos gegaan en toen ik wakker werd lag ik in de zetel. In de zetel ben ik toen ik wakker werd nogmaals getazerd, ik was toen al enorm zwaar gedrogeerd, ben recht gesprongen en heb kunnen vluchten. Ik ben in mijn vlucht uit het appartement van één van hen meermaals getazerd geweest, ik ben naar de kelder/garage gelopen, had toen nog geen 1/3de van mijn normale bewustzijn. Ik ben de straat opgelopen en heb beginnen roepen om hulp, heb het daarna op het lopen gezet.
Ik dacht toen dat ik eraan ging en na 1 a 1.5km kon ik niet meer lopen, hun drugs dwongen mij op de grond, alles draaide rond mij. Ondertussen zijn die 2 mij met de wagen achterna gegaan, en vonden mij op de straat. Op dat moment wist ik totaal niet meer wat er rond mij gebeurde, maar ik heb daar het pak slaag van mijn leven gehad, ben daar meerdere malen getazerd geweest, 1x zelf tussen de 30sec en 1min of zelfs langer, genoeg om de dag erna een brandblaar op mijn knie te hebben van 5cm diameter. Ik heb hier zelf door het stampen op men handen zenuwschade opgelopen, veel schaafwonden en blauwe plekken overal. Een schop in mijn geslachtsdelen toen ik probeerde terug recht te staan met opnieuw wat stroomstoten erna.
Toen zijn ze gevlucht terwijl ik daar lag, ik ben na een poos terug kunnen rechtstaan. Ik zat toen trouwens in een soort delerium, ben opnieuw beginnen lopen(al mankend) en roepen. Ik heb daarna en ik weet niet de exacte volgorde, een mug-wagen zien voorbijrijden (dit kan ook na het volgende zijn gebeurd) ik ben voor een rijdende wagen gesprongen, heb deze wagen blijkbaar beschadigd, ( is al voor het gerecht gekomen en zal ik niet voor vervolgd worden) daarna heb ik politiewagens gezien waar ik naartoe liep en dan ben ik K.O. gegaan voor die wagens. Ik kom wakker 7uur later in een cel in brugge, zonder schoenen, portefeuille, in een gescheurd t-shirt, zonder broek ( hebben ze afgenomen toen ik bewusteloos was) en met geheugenverlies, ik wist zo goed als niks meer van wat er daar gebeurd was. Ik had véél schaafwonden, blauwe plekken, kneuzingen, en een enorme brandblaar op mijn knie. Ik ben dus bestuurlijk aangehouden geweest voor, soortgelijke openbare dronkenschap, en beschadigingen aan een voertuig.

1) Nu is mijn eerste vraag het volgende, met al die verwondingen/geheugenverlies had ik toen medische verzorging moeten krijgen?

Na mijn verhoor, waar ik vermeld had dat ik daar hallucogene paddestoelen had gekregen en daarna me niet goed voelde, en me tussen dit en mijn ontwaken in de politiecel zo goed als niks meer van herinnerde, daarna ben ik vrijgelaten en begaf ik mezelf richting mijn broer, op zo'n 200 meter van waar mijn verhoor werd afgenomen. Tegen de middag ben ik teruggegaan naar die 2 psychopaten, ik zal ze psychopaten noemen omdat ze dat in mijn ogen wel zijn. Ik had geheugenverlies op dat moment en wist echt zo goed als niks meer van de dag ervoor, ik dacht zelfs dat de politie mij zo had toegetakeld, of die mensen van die wagen. ik vroeg hen wat er gebeurd was en ze vertelden mij dat ik daar ben beginnen flippen en was weggelopen, endat ze mekomen zoeken zijn maar me niet hadden gevonden. Ik geloofde hen... Tegen de avond hebben ze terug iets in mijn drank gedaan, ik ben in de zetel gaan zitten met enorm barstende hoofpijn en ben hierna in coma gegaan. In deze coma ben ik seksueel misbruikt geweest, gefolterd met hun stroomstootwapen en wie weet wat nog allemaal. En als ik zeg folteren bedoel ik dit ook want mijn armen en benen, mijn gezicht, beide kanten van mijn slaap, mijn hartstreek, mijn geslachtsdelen, en nog andere plaatsen staan vol met markeringen hiervan.
Ik ben wakker geworden in een soort van verminderde staat van bewustzijn, waar ze mij terug drank aanboden, kort erna ben ik terug het bewustzijn verloren. Ze hebben mij trouwens voor mijn eerste ontwaken ingespoten met vermoedelijk morfine. Ik ben uren later nogmaals ontwaakt en daarna naar huis gegaan met barstende hoofdpijn, niet wetende wat er gebeurd was, door mijn verminderde bewustzijn, door hun stroomstootwapen gebruik ( dat soortgelijke effecten heeft zoals Electro Convulsive Therapy, namelijk geheugenverlies), door hun verdovende middelen, op dat moment dacht ik dat ik met een zware hersenschudding zat van de dag ervoor, wat wss ook zo was...

Hierna heb ik een hele poos met geheugenverlies gezeten, ik heb weken als een zombie (verminderde staat van bewustzijn/psychose) geleefd.
En ik begon na een poos flashbacks te krijgen van dit voorval(post traumatisch stress syndroom), na mijn eerste flashbacks waar ik me bewust werd dat ze iets in mijn drank moeten hebben gedaan heb ik direct aangifte gedaan van seksueel misbruik. Maar ik wist niet precies wat ze hadden gedaan toen ik in coma lag, de details van mijn ontwaken zijn hierna zo goed als allemaal teruggekomen.

Nu is het zo dat we nu 1 jaar later zijn, het onderzoek is nog bezig en die 2 psychopaten ontkennen nog altijd alles.

Ik spaar trouwens mijn haar al vanaf ik heb klacht ingediend, omdat via een haar-drug-test kan worden achterhaald wat ze hebben gebruikt.

2) Nu is mijn volgende vraag, kan ik op één of andere manier tijdens dit onderzoek, vragen om zo'n haar test aan de onderzoeksrechter? Of moet ik dit zelf bekostigen en dan als bewijsmateriaal indienen? Een gedetailleerde test kost namelijk tegen de 10000 euro, standaardtest +-2000 maar die is niet gedetailleerd genoeg.

Ik heb mijn littekens van hun stroomstootwapen al laten controleren door een dermatoloog maar omdat ze hier geen ervaring in heeft stond er in het attest dat het beter zou zijn dat er een forensisch onderzoek zou komen.

3) Kan ik zo'n forensisch onderzoek afdwingen op één of andere manier ? Want die is er tot op heden nog altijd niet geweest en zou veel duidelijkheid scheppen in deze zaak.

Dank u bij voorbaat

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 mei 2016 22:09

Zijn de nodige PV's opgesteld?
Direct na de feiten?
Is er een Set Sexuele Agressie afgenomen?
Hebt u zicht als slachtoffer aangemeld op de griffie - staat op de documenten die u hebt gekregen bij de aangifte politie?
Zijn er foto's genomen van de verwondingen door dokter / politie?
Geweten of er een huiszoeking is gebeurd bij die personen?

Reclame

Terug naar “Andere”