Ik denk dat ik begin te begrijpen waarom men u heeft aangesproken..
Heel jammer dat uw kinderen zo'n vader hebben. Uw gedrag gaat nog veel deuren voor hen sluiten.
Geef even uw telefoonnr° in privébericht, dan kunnen wij een afspraak maken om te praten. Mijn kinderen hebben juist de meeste deuren die voor hen opengaan, omdat ik hen alles kan bieden en leer dat ze hun niet moeten laten doen zoals de meeste in deze maatschappij.
U insinueert dat ik een slechte vader ben, gewoon omdat ik 1 keer mijn mening zeg. Ik wist op voorhand al dat deze discussie deze kant ging opgaan. Volgens mij heeft u zelf een slecht leven en reageert u dit af op andere mensen....
Dat vroeger mijn vrouw en moeder en tantes misbruikt zijn geweest, terwijl de dader niet gestraft is geweest, dat moet ik ook maar allemaal pikken ofwat??? HET IS JUIST DANKZIJ DEZE KUTMAATSCHAPPIJ DAT DE DADER NU VRIJ LOSLOOPT EN DAT MIJN VROUW MET MIJ GETROUWD IS HEEFT HIJ ALS VERZACHTENDE OMSTANDIGHEDEN GEBRUIKT ONDANKS DAT DIT JAREN GELEDEN IS GEBEURT; MET HET EXCUUS DAT ZE TOCH GELUKKIG KAN ZIJN EN DAT HET ALLEMAAL NIET ERG IS. EN DEZE KUTRECHTBANK HEEFT DIT ALLEMAAL GELOOFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U bent zelf een slechte persoon dat u dit insinueert. Ik hoop dat u vroeg sterft... Van alle kinderen in de klas, staan mijn kinderen het verst en dat is niet omdat ze alleen maar regeltjes volgen, maar dat ze zelf creatief zijn en naar oplossingen kunnen zoeken, omdat ze durven denken BUITEN HET LIJNTJE. Ik ga lekker op verlof zo dadelijk( vakantie kost +- 8000€) en ik ga ervan genieten. omdat ik veel geld verdien op mijn werk, dit komt zeker niet door het feit dat ik hersenloos aan de band regeltjes volg; MIJN KINDEREN HEBBEN TENMINSTE EEN VADER DIE ALLES VOOR HEN DOET EN NIET EEN NIETSNUT ZOALS U. ALS JIJ ALTIJD MOET ZEGGEN DIT MAG EN DIT MAG NIET DAN KENNEN ZE NIKS ANDERS.
achterlijken kloot... (ga je mij nu ook als agressief benoemen hahaha)
ondertussen bericht gehad dat de chauffeur zich heeft verontschuldigt, dat ze dat beter niet had gedaan HAHAHAHA, wie heeft er nu gelijk!!!!!!