school

zweefpiloot
Topic Starter

Re: school

#16 , 02 mar 2015 23:40

nogmaals één laatste keer: het ging hem niet over het parkeren, wel over het feit dat een professioneel chauffeur zich misdraagt tegen andere ouders terwijl er geen kinderen aan het instappen of uitstappen zijn. De bus stond ook geparkeerd en toen ik eerst bleef zitten was die ook al aan het claxonneren en toen stond ik stil en niet geparkeerd omdat ik in mijn auto zat??? Niet jezelf tegenspreken he...???? Als er morgen iemand op mijn bakkes klopt, dan ga ik niet om zijn adres vragen zodat ik een brief kan opstellen aan de politie of proberen een advocaat te regelen, want dit helpt allemaal niet!!!!!!!!!!! Dan slaag ik gewoon terug (recht op zelfverdediging). Het is gewoon dat ze na 1 minuut al direct de politie bellen, en zo lokken ze bij mij ook reactie uit en deze reactie gebruiken ze dan als oorzaak van hun gedrag, MAAR DIT IS GEEN OORZAAK MAAR EEN GEVOLG... leer dat eens... EN NEEN IK GA NIET ALS MENS PRATEN ALS ZE ME EERST ALS EEN BEEST BEHANDELEN. HET MOET NU NIET ALTIJD VAN MIJNE KANT KOMEN? DAT IS GEDAAN!!!! SLUIT AUB dit gesprek

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Topic Starter

#17 , 02 mar 2015 23:49

Ik denk dat ik begin te begrijpen waarom men u heeft aangesproken..

Heel jammer dat uw kinderen zo'n vader hebben. Uw gedrag gaat nog veel deuren voor hen sluiten.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#18 , 02 mar 2015 23:54

Eeeeuh en dat is mogelijk geen wettige verdediging of zelfverdediging ... zeer discutabel.
Dus als men de politie belt voelt dat voor u dat men u uitlokt....

Reclame

zweefpiloot
Topic Starter

#19 , 03 mar 2015 00:19

Ik denk dat ik begin te begrijpen waarom men u heeft aangesproken..

Heel jammer dat uw kinderen zo'n vader hebben. Uw gedrag gaat nog veel deuren voor hen sluiten.

Geef even uw telefoonnr° in privébericht, dan kunnen wij een afspraak maken om te praten. Mijn kinderen hebben juist de meeste deuren die voor hen opengaan, omdat ik hen alles kan bieden en leer dat ze hun niet moeten laten doen zoals de meeste in deze maatschappij.

U insinueert dat ik een slechte vader ben, gewoon omdat ik 1 keer mijn mening zeg. Ik wist op voorhand al dat deze discussie deze kant ging opgaan. Volgens mij heeft u zelf een slecht leven en reageert u dit af op andere mensen....

Dat vroeger mijn vrouw en moeder en tantes misbruikt zijn geweest, terwijl de dader niet gestraft is geweest, dat moet ik ook maar allemaal pikken ofwat??? HET IS JUIST DANKZIJ DEZE KUTMAATSCHAPPIJ DAT DE DADER NU VRIJ LOSLOOPT EN DAT MIJN VROUW MET MIJ GETROUWD IS HEEFT HIJ ALS VERZACHTENDE OMSTANDIGHEDEN GEBRUIKT ONDANKS DAT DIT JAREN GELEDEN IS GEBEURT; MET HET EXCUUS DAT ZE TOCH GELUKKIG KAN ZIJN EN DAT HET ALLEMAAL NIET ERG IS. EN DEZE KUTRECHTBANK HEEFT DIT ALLEMAAL GELOOFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

U bent zelf een slechte persoon dat u dit insinueert. Ik hoop dat u vroeg sterft... Van alle kinderen in de klas, staan mijn kinderen het verst en dat is niet omdat ze alleen maar regeltjes volgen, maar dat ze zelf creatief zijn en naar oplossingen kunnen zoeken, omdat ze durven denken BUITEN HET LIJNTJE. Ik ga lekker op verlof zo dadelijk( vakantie kost +- 8000€) en ik ga ervan genieten. omdat ik veel geld verdien op mijn werk, dit komt zeker niet door het feit dat ik hersenloos aan de band regeltjes volg; MIJN KINDEREN HEBBEN TENMINSTE EEN VADER DIE ALLES VOOR HEN DOET EN NIET EEN NIETSNUT ZOALS U. ALS JIJ ALTIJD MOET ZEGGEN DIT MAG EN DIT MAG NIET DAN KENNEN ZE NIKS ANDERS.

achterlijken kloot... (ga je mij nu ook als agressief benoemen hahaha)
ondertussen bericht gehad dat de chauffeur zich heeft verontschuldigt, dat ze dat beter niet had gedaan HAHAHAHA, wie heeft er nu gelijk!!!!!!

zweefpiloot
Topic Starter

#20 , 03 mar 2015 00:23

Eeeeuh en dat is mogelijk geen wettige verdediging of zelfverdediging ... zeer discutabel.
Dus als men de politie belt voelt dat voor u dat men u uitlokt....

wel grappig dat jullie elk zinnetje in twijfel trekken he :-) ZELFS ALS IK IEMAND NEERSLAAG DIE IEMAND ANDERS OF "IETS" ANDERS BESCHADIGT IS DIT WETTELIJKE ZELFVERDEDIGING.

moei u niet als je van niets weet...

zweefpiloot
Topic Starter

#21 , 03 mar 2015 00:26

als je een brave hond blijft kloppen, zal deze ook bijten na een tijd. Dit is wat er gebeurt, en dan zal het in de kranten staan... en dan weten ze weeral niet waarom zoiets gebeurt...

zweefpiloot
Topic Starter

#22 , 03 mar 2015 00:28

Als dit klopt LEENW, dat de ouders invloed hebben op de kansen van de kinderen, is dit DISCRIMINATIE van het school en raadt eens: DAT IS OOK STRAFBAAR GODVERDOMME!!!!!!!!!

zweefpiloot
Topic Starter

#23 , 03 mar 2015 00:31

conclusie verhaal: buschauffeur had zo niet moeten reageren, dan was dit allemaal niet gebeurt... want de volgende keer dat dit bij jou gebeurt, wil ik jouw reactie wel eens zien :-) als jij elke dag wordt uitgedaagd, moet je ook professioneel kunnen blijven, anders ben je de job niet waard. als ze de politie bellen voor een bagatel, dan voel ik inderdaad uitgedaagd, omdat ik flikken haat. ik ken genoeg mensen in dat milieu en mensen die er vanaf willen :-) GET A F*CKING LIFE PEOPLE

zweefpiloot
Topic Starter

#24 , 03 mar 2015 00:34

ik dacht professionele reacties te verwachten, maar ipv daarvan krijg ik verwijten naar mijn hoofd door gewoon maar te typen op een computer. Dit bewijst dat jij even erg bent, want JIJ BEGINT MET PERSOONLIJKE INSINUATIES. Verschiet straks ook niet dat jij de dupe wordt... Ik vroeg naar jullie mening over de chauffeur, niet over verkeersreglementen en alle andere bullshit van arbeids en schoolreglementen enz...

ELKE MENS MAAKT FOUTEN. IS DAN VOLGENS JOU ELKE MENS EEN SLECHTE VADER OMDAT DIE SPECIFIEKE FOUT WIJST OP SLECHT VADERSCHAP?????? JIJ GAAT ERG KORT DOOR DE BOCHT ZEG
Laatst gewijzigd door zweefpiloot op 03 mar 2015 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.

zweefpiloot
Topic Starter

#25 , 03 mar 2015 00:36

ik meld me af bij dit forum, dus eventuele andere reacties zal ik nooit meer zien... bye bye

roharro

#26 , 03 mar 2015 01:37

Je "zweeft" inderdaad.
Alle voeling met de realiteit is weg. Weldra ga je ook stemmen horen (als dat al niet zo is...)
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

JPV

#27 , 03 mar 2015 07:16

Ik denk dat het punt van verschilende gebruikers hier duidelijk aangetoond is door de OP.

Terug naar “Andere”