Fetisjwear op straat.

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: Fetisjwear op straat.

#16 , 22 mei 2015 09:35

6 dagen non-stop? Ik draag geen ENKELE kledij 6 dagen non-stop! Een beetje persoonlijke hygiëne vind ik toch belangrijk. Ooit wel eens een trektocht in de Alpen gedaan (van berghut naar berghut op redelijk grote hoogte), en daar draag je je kleren uiteraard wel wat langer dan "aromatisch aangenaam is", puur omdat je al je kleren voor die tocht (10 dagen) in je rugzak moet meesleuren, steeds moet zorgen dat je een droog klerenpakket achter de hand hebt, etc... Maar zelfs in die situatie heb ik nooit bepaalde kledingstukken (bergschoenen / muts / handschoenen / sjaal / goretex jas niet inbegrepen) langer dan 6 dagen aangehad, hoor.

Anyway, veel plezier met uw fetisch. Dat "onder kleren aandoen" lijkt mij misschien de meest esthetisch verantwoorde manier van dragen naar uw medemensen toe...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Andere”