Beste,
Ik was gisteren het slachtoffer van slagen en verwondingen (iemand is op mijn neus komen kloppen omwille van persoonlijke problemen, te lang verhaal om uit te leggen).
Ik heb toen zelf de politie gebeld omdat ik mij onveilig voelde. Ze zijn met 3 combi's gekomen (het was 2 u snachts).
Ik heb toen uitdrukkelijk gevraagd om een PV op te stellen omdat ik mij onveilig voelde en al meerdere malen werd bedreigd door die persoon.
Volgens de agenten was het "te druk" om een PV op te stellen?
Kan dit zomaar?
Ze stuurden ons gewoon weg... De persoon die me bedreigde is me nadien nog gevolgd. Wat als ik alleen was? Wat kon er toen wel niet gebeurd zijn.
Ik stel me serieus de vraag of de politie hier niet zwaar in de fout is gegaan?! Ik moest mijn klacht maar gaan indienen dag nadien of op maandag (2 dagen later) én ik moest de klop op mijn neus door dokter laten vaststellen. Er werd NIETS genoteerd, mijn truitje zat volledig onder het bloed (was dit volgens mij al geen bewijs???)
Ik heb een klacht ingediend via mail naar het kantoor in kwestie en ook een klacht ingediend bij Comité P.
Wie heeft raad?
Sta ik recht in mijn schoenen?
mvg