Ik wil hier niet al te veel uitgebreid over uit wijden want dan zitten we hier morgen nog.
Ik was veroordeeld om een werkstraf aan te vatten in midden juni 2012 , die ik ook ging doen van 50 uren , maar door omstandigheden ben ik ziek geworden en ook mijn werk verloren , ook al had ik biefjes opgestuurd van de doktor is de mooie mevrouw .... uit gent daar niet op ingegaan en mij voor de commissie gebracht , wat normaal niet kan...
Nu ik was in die tijd zelfs op mijn werk lastig gevallen door een exvrouw wegens stalking en ze deed haar voor voor die mevrouw van de juridise assitente om zo te weten waar ik was of aan mijn nieuwe gsm te bekomen ,ook in de provincie die ik woonde stalkte ze mij enz. , tot dat ik een lieve vrouw had ontmoet uit nederland , waar ik mee ben getrouwd en in nederland woon.
We zijn ondertussen een stuk in 2015 , waar ik zins dien nog geen kat heb horen kraaien van gelijk waar.

Ik heb een van de beste advocaten uit brugge die mij al veel door het oog van de naald heeft getrokken , en door goede bronnen heb ik vernomen dat een straf niet langer kan duren dan 1 jaar ,nu zijn we 3 jaar verder , en niemand heeft ooit iets laten weten , is dit niet nalatenheid van de commissie.
want volgens mijn advocaat is dit iets wat niet meer kan uitgevoerd worden , trouwens moest ik geseint staan dan had ik dit allang geweten na 3 jaar

graag een uitlegje...