Info schadeloosstelling

de panda
Topic Starter

Info schadeloosstelling

#1 , 15 jun 2015 18:38

Hallo,

Kan er mij soms iemand zeggen of er een verjaring bestaat van een bepaald bedrag dat teruggevorderd wordt via het fonds voor slachtofferhulp,ik betaal hier al namelijk jaren voor af maar er blijven maar intresten bijkomen en vraag mij af of dit zo maar kan blijven duren ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 16 jun 2015 09:44

de verjaring wordt gestuit door afbetaling van het geëiste bedrag. U kan het oplopen van de intresten voorkomen door het bedrag in 1 keer af te betalen.

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#3 , 16 jun 2015 10:13

Tja, ik betaal mijn woning ook al jaren af, en er blijven ook maar intresten bijkomen... Kan dit ook zomaar blijven duren?

Wat een vragen krijgen we hier de laatste tijd, zeg. Allemaal in het genre van "Ik ben in fout, ook veroordeeld daarvoor, maar ben nu verontwaardigd dat ik ook effectief de mij opgelegde straf moet ondergaan."

(Wat de lening betreft, dat was illustratief: in feite worden de intresten in mijn geval elk jaar minder, maar kom).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Andere”