Moet op zo'n contract geen gegeven van identiteitskaart vermeld worden?
Baas iets verteld tegen uw vriendin - zeker aan de politie vertellen is op zich al mogelijk laster en of eerroof en of lasterlijke aantijgingen.
Laat maar iets weten als u van de politie een uitnodiging tot verhoor krijgt.
Op de brief van de advocaat dient u niet te reageren.
Ik vermoed dat u een commissie krijgt - mogelijk worden deze drie dan niet uitbetaald... dan zou ik wel in een AS de commissie opeisen gezien u volgens u onschuldig bent.
Voor de rest zie @mava105
Neen, op zo'n contracten worden enkel naam en adres vermeld.
Er moet ook EAN-nummer op vermeld worden die men tegenwoordig enkel kan verkrijgen door een factuur in handen te hebben of in eigen persoon naar de netbeheerder te bellen.
De netbeheerder zal dan een verdere id-check uitvoeren.
Het mooiste van alles is dat ik zelfs geen commissie kreeg! Ik kreeg een volwaardig maandloon uitbetaald, enkel bij zeer hoge verkoopcijfers werd er een kwartaalbonus uitgedeeld en de vorm van een bongobon (waarschijnlijk fiscaal aftrekbaar voor de firma?). Ik zou er zelfs helemaal geen baat bij hebben om een contract te vervalsen.
Hoe gaat dit nu precies in zijn werk gaan? Er zou een brief van de advocaat al in het verleden (+/- 2 weken geleden) gestuurd zijn maar owv verplichtingen in het buitenland ben ik deze helaas niet kunnen gaan afhalen.
Waarom zou de advocaat deze brief sturen?
Kan de advocaat in opdracht van de firma een aanklacht indienen? Dien ik dan verhoord te worden door de lokale politie? Hoe ontvang ik deze uitnodiging?
Is dreigen via een advocaat misschien een machtsvertoon?
En kan ik effectief klacht indienen tegen de werkgever wegens laster/eerroof?