Beste allen,
begin maart heeft er een aannemer EPDM op mijn nieuw plat dak komen leggen.
Hij moest nog eens terugkomen voor het volledig waterdicht te maken rondom rond met lood en zink-werk.
Paar dagen erna had ik opgemerkt dat er blazen op de EPDM kwamen, er 2m² water bleef staan aan de afloop en dat het lood en zink-werk nog maar voor de helft was geplaatst.
Ik had hem erna aan de lijn gehad en hij ging eens langskomen. Dit is intussen 2 maand geleden zonder nieuws.
Ik heb gebeld, gemaild, gesms't maar tevergeefs.
Heb vorige week een aangetekend schrijven verzonden maar hij is er zelf niet omgeweest dus deze krijg ik waarschijnlijk na verloop van tijd terug in de bus.
Intussen heb ik iemand anders aangesproken die gelijkaardige werken uitvoert want dat dak moet waterdicht komen want de scheidingsmuur tussen mijzelf en de buur komt vochtig te staan.
Nu heb ik de factuur nog niet betaald, en is mijn vraag als ik met iemand anders in zee ga om dit opnieuw te doen of te herstellen in hoeverre de eerste 'prutser' zijn geld kan gaan eisen?
Ik wil niet op het einde van de rit beide partijen moeten betalen omdat de eerste niet gedaan heeft wat er overeengekomen was op zijn offerte. Qua tijdsspanne stond er niets omschreven maar het is maar normaal je dit afwerkt en tot op vandaag geen 2 maand van u laat horen...
Alvast bedankt voor alle tips en advies!
Met vriendelijke groetjes,
Joshi