Architect komt niet op de proppen met bouwaanvraag

simonjo
Topic Starter

Architect komt niet op de proppen met bouwaanvraag

#1 , 03 mei 2010 16:28

Hoi,

Reeds vorig jaar sprak ik een architect aan om een plan te tekenen voor een garage, het plan was om dit in 2010 te realiseren. Alles mondeling.

Begin maart ben ik terug bij de architect geweest om de zaak in gang te steken om tot een plan/bouwaanvraag te komen.

Dit ging een 2 tal weken duren volgens de architect, maar ik hoor niets. Dus bel ik hem op... niet bereikbaar... ik spreek voicemail in maar hij belt niet terug. Krijg ik hem wel te pakken dan is het telkens van: we zijn er bijna en eind deze week is er zeker iets.

Zo zijn we nu al 2 maanden bezig en ik ben het beu, door al dat uitstel kan ik al zeker niet meer voor de zomer-bouwvakantie beginnen.

Nu wil ik die architect overboord zetten en zelf een bouwaanvraag opstellen voor een iets kleinere garage (30m2).

Kan ik die zomaar wandelen sturen, en wat als hij toch een rekening stuurt? want dat zal dan wel snel gaan denk ik.

Er staat dus geen akkoord op papier, enkel mondeling.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
simonjo
Topic Starter

#2 , 16 mei 2010 16:33

Ondertussen opgelost, bouwaanvraag ontvangen en ingediend.

Reclame

Terug naar “Aanneming”