verwarming

karina 50
Topic Starter

Re: verwarming

#46 , 19 dec 2010 18:21

Onze deskundige was geen geregistreerde deskundige (KRID) en dan kan je niet anders dan naar de rechtbank stappen,naar dezelfde vrederechter die hem heeft aangesteld.Het moet nu eenmaal geld kosten.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#47 , 19 dec 2010 22:37

Een gerechtsdeskundige wordt door de rechtbank aangesteld en zijn dus per definitie neutraal.
Als uzelf dezelfde persoon inhuurt is dat UW deskundige en dus niet tegenstelbaar aan derden.
Conclusies zijn dus uw conclusies en hebben net evenveel waarden als uw verklaring en dus evenveel waard als de verklaring van de tegenpartij en zijn deskundige.
Een gerechtsdeskundige legt bij zijn aanstelling de eed af, uw deskundige niet.
En ja een deskundige kost geld veel geld en er is idd een provisie

roharro
Juridisch actief: Ja

#48 , 19 dec 2010 23:00

"Op ieder appartement staan warmtetellers en de opname van deze tellers is correct"
"de meter draait steeds rond"....
"enkel de berekening is fout"

De vraagstelling is compleet tegenstrijdig...hier kan geen zinnig antwoord op gegegeven worden.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

karina 50
Topic Starter

#49 , 20 dec 2010 10:43

Is het dan zo moeilijk om te begrijpen dat men een verkeerde berekening kan maken.(missen is menselijk) of vind u het normaal dat iemand 8500 liter mazout kan verbruiken op jaarbasis?(wintermaanden)

karina 50
Topic Starter

#50 , 20 dec 2010 12:32

Beste Franciscus.Met ONZE DESKUNDIGE bedoel ik wel degelijk een deskundige aangesteld door de rechtbank,en wat betreft eedaflegging en neutraal daar denk ik het mijne van!!!

JohnD

#51 , 20 dec 2010 12:53

Welk ministerie en wat is TA?
Bel eens naar de Vlaamse Lijn om juist te weten bij welk ministerie je best een klacht indient, maar ik dacht dat het bij het ministerie van financien was. Opgelet !! lang voor de feestdagen en na de feestdagen zijn die al aan het uitbollen en maken ze wel bruggetjes waar een normale werkende mens slechts van kan dromen. En TA ? ja dat staat natuurlijk voor Test Aankoop (maak je wel eerst lid), zoals TS voor Topic Starter staat en AS voor Aangetekend Schrijven en BW voor Burgerlijk wetboek en VR voor vrederechter ... en nog een paar die me niet onmiddellijk te binnen schieten.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Terug naar “Huren”