Hallo,
Vorige maand heb ik de sleutel van ons oud appartement teruggegeven en werd er een plaatsbeschrijving einde huur opgesteld.
Gisteren krijg ik een brief van de syndicus van het pand dat ik bewust schade heb aangebracht aan de ketel van de verwarming en dat het 950 euro kost om dit te laten maken. Ik heb echt geen weet van deze schade, en er staat niets vermeld in de plaatsbeschrijving bij intrede, noch bij het verlaten van het pand. Ik was ook niet aanwezig bij het vaststellen van deze schade en heb dus geen recht van tegensprekendheid gekregen.
Er is ook schade aan een achterwand van de gootsteenkast in de keuken. De kraan heeft daar gelekt en dit is gemeld geweest aan verhuurder. Verhuurder heeft hier nooit iets aan gedaan, en wij hebben dit op eigen kosten hersteld. Het kwaad was toen al geschied en er is helemaal van onder in de kast een vochtplek. Ik dien nu een volledig nieuwe keukenkast te betalen van 425 euro.
Heb wel gereageerd met een aangetekend schrijven dat ik hier niet mee akkoord ga.
De waarborg werd ook nog niet vrijgegeven.
HELP!