begin november stelden we schimmelvorming op het slaapkamermeublilair vast en zijn we verder gaan zoeken.
We hebben de huisbaas hiervan op de hoogte gesteld en die heeft een vochtexpert laten komen.
Er waren meerdere oorzaken zaols een lek in de douche , een lek in het dak van de aanbouw , gebrek aan mogelijkheid tot ventilatie, infiltratie door de buitenmuur.
die problemen moesten eerst opgelost worden en daarna moet een afdoende ventilatiesysteem geplaatst worden.
enkele dingen zijn ook gebeurd zoals vervangen van douche en maken van een goot op t dak, maar hetgeen wat voor de grootste schade zorgt nl het gebrek van een deftig venetilatiesysteem niet.
De schade zou gedekt worden door de brandverzekering die dde verzekering van de verhuurder aansprakelijk zou stellen.
Nu zijn vandaag de experts van beide verzekeringen geweest en die dekken alleen de verfkosten.
De rest van de schade aan meublair, kledij en dergerlijke word niet vergoed omdat dit komt door condensatievocht en dat is niet gedekt door verzekering, De huisbaas zou mij de rest van de schade moeten vergoeden, maar dit weigerd hij.
Welke stappen kan ik ondernemen om mijn schade betaald te zien.
We hebben ook steeds netjes onze huur betaald om in een vochtig hok te wonen, omdat we het allemaal op een deftige manier wilden regelen.
Wie weet welke stappen ik verder kan ondernemen?
Tamara