Kan een Vrederechter een huisbezoek afdwingen?

Vandebos

Re: Kan een Vrederechter een huisbezoek afdwingen?

#16 , 08 feb 2011 23:15

Een vermoeden van recidive is voldoende voor een huiszoeking.

Wat betreft de vrederechter, als er niets te constateren valt, valt er ook niets te vrezen. Zonder reden zal men nooit uitzetten, daarvoor is de huurder in België te zwaar beschermd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jpc6000
Topic Starter

#17 , 08 feb 2011 23:20

er was een huiszoekingsmandaat, ik ga nooit iemand toegang geven tot mijn woning zonder mandaat.

Ik heb niets te verbergen maar desondanks moeten men uit mijn woning blijven
. :evil:
Het staat in de grondwet en in de EU verklaring voor de rechten van de mens, privacy van de woning dus men zou denken dat dit belangrijk is.

Desondanks is er bij mij +/-15 keer een huiszoeking gedaan sinds 1997. Een 5 tal keer met een drugsfonds maar 10 keer was er niets te vinden. :twisted:
In het merendeel van de gevallen was de huiszoeking onterecht. ,
justitie denkt zeker dat het hier een cafe is waar ze maar binnen kunnen gaan wanneer zij het denken. :mrgreen:
Het eerste misbruik van recht is het voorrecht

Vandebos

#18 , 08 feb 2011 23:25

Zelfs met een succesratio van 33% procent ben je een factor die de statistieken van de zone beduidend zal omhoog halen.

Serieus, 1/3 zou ik toch niet niets noemen.. Recidive is dan wel een vaststaand feit, geen vermoeden meer.

Reclame

roharro

#19 , 08 feb 2011 23:28

"justitie denkt zeker dat het hier een DRUGScafe is waar ze maar binnen kunnen gaan wanneer zij het denken"

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

jpc6000
Topic Starter

#20 , 08 feb 2011 23:38

Vermoeden van recidive is voldoende voor een huiszoeking?

Dus als men ooit eens iets verkeerd gedaan geeft kan men ten alle tijde een huiszoeking doen op vermoeden van recidive :?: . Dat wil ik nog wel eens zien. :arrow: Volgende week spreek ik met Hans Rieder, zal het hem eens vragen.

Kan dus zelf geen wraking doen? En als ik geen advocaat heb of een met -10 jaar ervaring, kan ik geen wraking doen? Dus een rechter kan u dicrimineren en kan er zelf niets tegen doen. Daar moet iets mee verkeerd zijn.

Drugs is een materie voor de volksgezondheid en justitie geeft daar niets te zoeken. Anslinger een USA rascist geeft gezorgt voor een wereldwijd verbod van drugs.

Heb nog een drugscafe had en het was bakske vol, beste verkopende winkel was checkpoint met meer dan 2000 man per dag, moest twee uur wachten voor een beetje wiet, zegt genoeg. :P :lol: :) :D :wink: :twisted: :mrgreen:
Het eerste misbruik van recht is het voorrecht

roharro

#21 , 08 feb 2011 23:55

Drugs is een materie voor de volksgezondheid en justitie geeft daar niets te zoeken.
Dringend verzoek aan de webmaster: Kan al deze flauwe kul niet van het forum worden verwijderd?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Vandebos

#22 , 09 feb 2011 00:02

uhu, tijd voor weeral eens een slotje me dunkt.

Terug naar “Huren”