#9 , 16 feb 2011 17:34
Nu vraag ik me toch af wat er gaat gebeuren indien er niet tijdig een huurder gevonden wordt. De huisbaas heeft het blijkbaar nog maar pas laten weten aan het immokantoor en bovendien staat het zoekertje vol foutieve info. Er staat een andere huurprijs bij (lager, maar dat kan natuurlijk), open keuken terwijl dat nIet zo is, vermelding tweede toilet staat er niet in,... Als kers op de taart staan er ook nog eens foto's op van appartementen van de buren in dit gebouw, gemengd met oude foto's van hier. Die foute foto's kloppen totaal niet met wat er hier is. Nochtans zijn er vorige zaterdag een heel aantal foto's getrokken door het immokantoor. Normaal geraken deze appartementen zo goed als meteen verhuurd, nu was er niet 1 bezoeker op de eerste bezoekdag... We hebben ondertussen maar zelf een mail gestuurd naar het immokantoor, telefonisch zijn ze amper bereikbaar, om hen op hun fouten te wijzen. Kunnen wij eventueel weigeren een verbrekingsvergoeding te betalen (evt gedeeltelijk) omdat er duidelijk niet alle moeite gedaan wordt om het appartement verhuurd te krijgen?