vroegtijdig huur opzeggen

11011965
Topic Starter

vroegtijdig huur opzeggen

#1 , 21 feb 2011 18:31

heb een langlopend huurcontrakt , moet voor mijn werk naar een andere provincie verhuizen , maar heb een vriendin(werkloos) die er verder wil blijven wonen ,zij woont mee in het huurhuis en is er gedomicileerd, maar staat niet mee in het huurcontrakt ,kan ik mijn huisbaas verplichten dat mijn vriendin mijn huurcontract overneemt.
Laatst gewijzigd door 11011965 op 22 feb 2011 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#2 , 21 feb 2011 18:36

kan ik mijn huisbaas verplichten dat mijn vriendin mijn huurcontract overneemt : nee.

Wat als ze er niet uit wil gaan? Hangt van de huisbaas af. Ergens tussen "ze mag het contract overnemen" en uitdrijving na arrest van de vrederechter. Ga zo snel mogelijk praten met je huisbaas en leg hem het probleem voor.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Huren”