Er is hier nog sprake van "pinnetjes" Het zijn dus van die zekeringen uit wit porcelein met 2 koperen pinnetjes die in de gepaste gaatjes in het bord gaan. Deze pinnetjes werden vroeger nogal eens "geshunt".De pinnetjes waar de zekeringen in passen zijn "verbrand" en het kunststofmateriaal errond is"verpulverd".
Indien er door een huurder niet GEKNOEID wordt aan het elektrische bord, doet het al of niet uitvoeren van een keuring, niets af aan de goede staat van dergelijk bord. Het is nog in perfekte staat, alleen niet gekeurd, zelfs al is het 50 jaar oud.Ja ja,de schuld toch maar weer op de huurder steken...Gelezen dat het om de 25 jaar gekeurd moet worden en hier in de fout zijn gegaan.En om er vanaf te zijn de schuld proberen leggen bij huurder?
Indien er door een huurder niet GEKNOEID wordt aan het elektrische bord, doet het al of niet uitvoeren van een keuring, niets af aan de goede staat van dergelijk bord. Het is nog in perfekte staat, alleen niet gekeurd, zelfs al is het 50 jaar oud.Ja ja,de schuld toch maar weer op de huurder steken...Gelezen dat het om de 25 jaar gekeurd moet worden en hier in de fout zijn gegaan.En om er vanaf te zijn de schuld proberen leggen bij huurder?
Wat een onzin! Als er een PB werd opgemaakt en daar staat niets in van een verbrande zekeringskast met gesmolten plastic dan is het toch duidelijk dat de huurder geknoeid heeft!!!Indien er door een huurder niet GEKNOEID wordt aan het elektrische bord, doet het al of niet uitvoeren van een keuring, niets af aan de goede staat van dergelijk bord. Het is nog in perfekte staat, alleen niet gekeurd, zelfs al is het 50 jaar oud.Ja ja,de schuld toch maar weer op de huurder steken...Gelezen dat het om de 25 jaar gekeurd moet worden en hier in de fout zijn gegaan.En om er vanaf te zijn de schuld proberen leggen bij huurder?
Kun jij bewijzen dat er geknoeid is geweest door de huurder?Als ik lees enkele welgerichte vragen,en ik zie dat er een weduwe woont,dan veronderstel ik dat het al over een oudere vrouw gaat,en dan lees in ineens ipv welgerichte vragen het volgende:"Regelrechte dreigementen"...Als er keuring wordt uitgevoerd en die is negatief dan zijn de onkosten toch voor de verhuurder?En 50 jaar oud?Regelementen en wetgeving ivm electriciteit zijn volgens mij in die tijd wel redelijk wat veranderd en zelfs strenger geworden.In mijn geval:Als ik wasmachine en droogkast aanzet,terwijl ik de tv heb aanstaan voor zoontje,en vriendin is aan het werken op laptop,moet ik echt niet proberen de afwasmachine aan te zetten want dan valt de stroom uit.Bord ziet er perfect uit...