ik snap het probleem niet goed, als er waterinsijpeling is, dan is dat toch in het belang van alle bewoners dat dat hersteld wordt? en als dat sneller kan, zoveel te beter.
wat wilt u precies bereiken met uw protest?
ik vermoed dat de eigenaar de kost voor zijn rekening zal nemen, wat is dan precies het probleem?
Blijkbaar nog nooit zelf in ne bouwwerf gewoond... Ik echter wel, en dat zelfs onaangekondigd. Resultaat: ne hoop rood bouwstof op onze gloednieuwe moto's. In dat licht zou je bovenstaande vraag dus wel anders bekijken en correct advies verlenen ipv het probleem wegwuiven.
Beste Dieke,
ik begrijp je aanval helemaal niet. Ik nodig je uit om op dit forum te zoeken waar dingen gepost heb die niet ingegeven waren door een bedoeling om mensen te helpen.
U interpreteert mijn vraag als zijnde retorisch, als een terechtwijzing en een onterechte oproep tot meer verdraagzaamheid en minder gejank. U interpreteert mijn vraag volstrekt verkeerd.
Als u de eerste post herleest, dan zult u vaststellen dat de persoon in kwestie nergens zijn bedoeling uit. Ik denk dat dat heel belangrijk is om een ernstig antwoord te kunnen geven. Als deze persoon gewoon wil bevestigd zien dat hij zelf niet voor de kosten moet instaan, dan konden we hem zonder meer op zijn gemak stellen. Als deze persoon wilde weten of hij deze werken kon verhinderen, dan vindt hij zijn antwoord in de post van koen999. Iemand die geconfronteerd wordt met een dergelijke situatie kan zich heel wat verschillende vragen stellen, afhankelijk van zijn eigen juridische kennis en ervaring terzake.
Wat uw reactie ten gronde betreft, stel ik vast dat u niet verder komt dan toogpraat. U maakt een vergelijking tussen een situatie die uzelf hebt meegemaakt en een situatie waarvan u bijlange de feitelijke toedracht niet kent. Ik kan - evenmin als u overigens - niet inschatten hoe die terras precies waar ligt. Ik weet wel, dat indien wij ons terras zouden moeten openbreken, dat dan vervelend zou zijn in die zin dat we niet meer op ons terras zouden kunnen, maar meer dan dat niet: wij moeten niet over ons terras om in onze woning te kunnen, en men zou de werken kunnen uitvoeren zonder door onze woning te moeten. Wat de terras van paddestoeltje betreft, kan ik daar geen uitspraak over doen, ik stel vast dat u dat wel doet. Misschien kent u de persoon in kwestie persoonlijk.
Wat er ook van zij, zelfs als de vergelijking zou stand houden, dan nog is paddestoeltje hiermee helemaal niks geholpen: ze weet nu dat verbouwingen vervelend zijn... wat een meerwaarde. Maar bovenal: ik denk dat paddestoeltje aan uw post nog veel minder zal hebben dan aan de mijne. Want er mag nog heel wat ellende voortkomen, het lijkt me dat paddestoeltje in dit geval geen mogelijkheid zal hebben om de werken tegen te houden.
In elk geval hebt u geenszins het recht om mijn reactie als een wegwuiven van het probleem te bestempelen.