partner vertrokken

gvm
Topic Starter

partner vertrokken

#1 , 15 apr 2011 21:38

huurcontractje 3-6-9, mooi geregistreerd, verhuurd aan een vrouw alleen, aanvangsdatum ergens in 2007.
na een tijdje is ze niet meer single, haar partner komt bij haar wonen. voortplantingsdrift, dus een kindje erbij. voor mij allemaal geen probleem, geen overbewoning dus ik laat dat oogluikend toe, niet teveel administratieve prul, huur wordt correct betaald en geen overlast. in het begin dan toch niet.
na een tijdje zijn er wat problemen blijkbaar, andere huurders laten mij dit weten. af en toe eens wat gooi- en smijtwerk met huisraad, afgewisseld met periodes van rust.
vandaag telefoontje van de huurder, om te melden dat ze haar vriend de deur heeft gewezen. hij heeft al z'n spullen mee, dus allemaal niet erg.
blijkbaar is de ex-partner gekend bij politie en gerecht, dus eigenlijk ben ik best opgelucht dat hij 't afgestapt is.
wat kan mijn huurder doen om hem de toegang tot de woning te laten ontzeggen? is hier ergens juridisch iets te ondernemen?
voor niets of niemand een gram respect, venijnig brutaal en vuilgebekt.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”