Hier is de situatie.
Ik zit sinds het begin van het jaar op kot in Antwerpen op een studentenpeda van de Universiteit zelf.
Vorige week kwam ik terug van een feestje en hebben we met onze zatte botten met 2 personen een brandblusser (die niet van het kot was) leeggespoten op het gelijkvloers.
Ze zijn erachtergekomen dat wij het waren en vanmorgen heeft mijn kotbaas mij meegedeeld dat ik tegen maandag uit mijn kot moet. Ik krijg dus (1 dag minder dan) een week.
Met de examens in aantocht is dit een regelrechte ramp en dit zou het einde zijn van het kotleven en praesidium als ik dit thuis moet gaan uitleggen,
Maar kunnen ze dit wel zomaar maken? In de brief die ik gekregen heb staat:
"Naar aanleiding van de door u gepleegde zwaarwichtige feiten in de nacht van 5 op 6 mei meld ik u dat u vanaf 16 mei een verbod krijgt opgelegd om het studentenhome CMI te betreden.
U wordt dringend verzocht om ten laatste op 16mei uw sleutel en toegangskaart in te leveren bij de Coördinator Studentenhome CMI.
Getekend door het departementshoofd Sociale, Culturele en studentgerichte Diensten."
Kunnen ze mij op zoon korte termijn buitengooien zoals ze hier in deze brief beweren? een week of 2 extra tot de examens zou al volstaan.