oproep minnelijke schikking , naam verkeerd geschreven

gd5670
Topic Starter

oproep minnelijke schikking , naam verkeerd geschreven

#1 , 20 mei 2011 14:36

Graag zou ik willen weten , indien ik een oproep heb gekregen voor een minnelijke schikking waarbij op de documenten , mijn naam verkeerd is geschreven ( niet slechts 1 letter maar behoorlijk anders bijvoorbeeld ipv Coenen] staat er kroonen ).

Moet ik er van uitgaan dat ik dan toch moet verschijnen ? De inhoud van de klacht heeft betrekking op mij dus daar kan geen misverstand over bestaan , het gaat er mij om of ik mij geroepen moet voelen om er van uit te gaan dat men mij bedoeld of dat ik kan stellen " zo heet ik niet dus het is niet voor mij bestemd " ?
Graag jullie reactie

Bij voorbaat dank

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 mei 2011 16:06

Wil jij een minnelijke schikking of een volwaardige gerechterlijke procedure voor de vrederechter, met alle kosten hieraan verbonden? Aan u om uw rekening te maken.

justwanttomove

#3 , 20 mei 2011 16:09

je moet er zowieso niet van uitgaan dat je *moet* verschijnen (toch bij minnelijke schikking). Je moet zelf uitmaken of de zitting enig nut kan hebben.
Als je geen zin hebt om te gaan, dan ga je simpelweg ook niet. De naamdiscussie is dan ook niet aan de orde.

Maar zoals mava zegt, als je dan riskeert extra kosten op te lopen door een gerechtelijke procedure die dan toch gestart wordt omdat er geen minnelijke schikking was..

Reclame

Terug naar “Huren”