#1 , 07 jul 2011 11:42
Blijkbaar word ik achtervolgd door bad luck want ik heb altijd "pech" met huisbazen. Op een jaar tijd ben ik al twee keer moeten verhuizen door het feit dat het appartement verkocht werd. Uiteindelijk een heel tof appartementje gevonden, contract getekend (3-6-9), afgesproken met immo dat ze deze mij gaat terug bezorgen (contract moet eerst getekend worden door huisbaas) en geregistreerd worden. Nu zijn we al 2 maanden verder en ik heb nog altijd mijn contract niet gekregen. Betaal mooi op tijd. Verschillende keren gebeld naar immo met de vraag of ik mijn contract niet kan krijgen. Eerst was de huisbazin op vakantie, dan had de persoon van het immokantoor vrijaf. Nu kom ik dus via mail te weten (van immo) dat ze slecht nieuws hebben omdat de huisbazin is komen te overlijden op 30 mei (ik huur vanaf 1 mei). Haar zonen vinden blijkbaar het contract niet meer. Nu gaat het immo het contract dat zij in het bezit hebben afprinten en geven aan die zonen om het appartement te registreren. Die moeten beslissen. Nu is mijn vraag, waar sta ik in heel die situatie? Kunnen ze mij zomaar op straat zetten (door gebrek aan contract)?