hallo,
op 30-01-07 liep ons huurcontrakt af van het huurhuis dat wij 7 jaar gehuurd hebben en volgens de wettelijke regels hebben opgezegd.wij hebben onze huur altijd op tijd betaald en ons gedragen als goede huurders wat niet van verhuurder kan gezegd worden.nu was er in het huurkontrakt vermeld dat de huurwaarborg zou teruggegeven worden op einde kontrakt tenzij schadeeis verhuurder en aangezien dit 3 maanden later niet gebeurd was hebben wij eerst schriftelijk, daarna aangetekend en daarna via verzoening vrederechter geprobeerd deze terug te krijgen.verhuurder weigerde en zei tegen vrederechter dat zijn advocaat bezig was zaak tegen ons voor te bereiden ivb met dat wij in opzegperiode geweigerd hebben om werken te laten uitvoeren, andere ramen laten plaatsen , wat wij aangetekend hebben gemeld dat vermelde datum niet ging voor ons, maar verhuurder niet heeft doorgegeven aan desbetreffende firma., daarom hebben wij het nu op de rol laten zetten.kan verhuurder zoveel maanden later nog schadeeis indienen en moet hij dan niet zelf zaak tegen ons opstarten want volgens mijn inzien kan hij huurwaarborg hiervoor toch niet proberen in te houden of vergis ik mij.