Problemen met huurders

missloulou
Topic Starter

Problemen met huurders

#1 , 17 okt 2011 09:22

kkkkk
Laatst gewijzigd door missloulou op 02 mei 2014 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pukje

#2 , 17 okt 2011 10:16

Mijn huis is in de afgelopen 6 jaar erg verwaarloosd, overal schimmel door niet verluchten.
Een vloer die ingezakt is omdat ze een bed in een bijkamer van de woonkamer zetten etc (heeft de aannemer mij verteld dat het wegens omstandigheden deze vloer en leidingen eronder is ingezakt en later zag ik bij langst gaan dat ze een 1persoonsbed in die kamer hebben en een zware kast)
Extreme stank in alle kamers door niet verluchten
Moeilijk te zeggen wie gelijk heeft meestal komt vocht en schimmel door bouwtechnische problemen koude bruggen enz.
vocht geeft ook een onaangename reuk
Heeft al een deskundige gekeken naar de oorzaak ?
Als al een vloer inzakt en nieuwe meterkast en elek, leidingen nodig zijn geeft mij dit al een indruk

Als u wilt opzeggen voor eigen bewoning (u man gaat er wonen) dan moet u man er effectief gaan
woning en ik dacht voor minimaal 2 jaar anders moet u 18 maanden huur boete betalen
hoe meer je weet, hoe meer je erachter komt dat je niets weet

Oude Belg

#3 , 17 okt 2011 10:49

Als u wilt opzeggen voor eigen bewoning (u man gaat er wonen) dan moet u man er effectief gaan
wonen en ik dacht voor minimaal 2 jaar anders moet u 18 maanden huur boete betalen
Man en vrouw zijn trouwens tot samenwonen verplicht. U gaat dus voor een feitelijke scheiding.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

missloulou
Topic Starter

#4 , 17 okt 2011 11:37

,,

Terug naar “Huren”