Nieuwe eigenaar, andere regeling?

siamcookie
Topic Starter

Re: Nieuwe eigenaar, andere regeling?

#16 , 07 mei 2012 18:04

Hoi
Ik heb vorige week een kopie van de afrekening gevraagd en hij ging me dat bezorgen.
En ja, het gaat enkel over de laatste 3 maanden van 2011.
Ik heb wel contact gehad met mijn vorige huisbaas. Hij betaalde maandelijks net geen 50 € en kreeg altijd terug. Hij vond 10 € provisie voldoende omdat de grootste kost de syndicus is. Herstellingen ect... zijn nog niet nodig geweest aangezien het een nieuwbouw is (2008) en in de loop van dit jaar zou de gang voor het eerst geschilderd worden.
Het komt er op neer dat mijn nieuwe huisbaas al de kosten door mij laat betalen behalve onr. voorh. want dat mag hij niet.
http://www.juridischforum.be/forum/view ... hp?p=29704" onclick="window.open(this.href);return false; deze topic heeft me ook wat bijgebracht wat de kosten van de syncidus betreft.
Bedankt iedereen voor de tips!

"Als het verstand is uit de man en de wijn is nog steeds is in de kan, wat dan?" :-) :-) :-)

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”