Als de muziek te hard staat ...dit laten vaststellen door politie.
Aangifte is gedaan ... ofwel tegen onbekenden ofwel inderdaad met vermelding van uw naam.
In dat laatste geval zou u ondertussen al gehoord zijn.
Op basis van welke bewijzen zou u kunnen veroordeeld worden?
Wat de politie doen...onderzoeken en de daders opsporen en dan PV doorsturen naar pdK
Voor enkele vragen over een kapotte deur? Ik dacht dat je al eerst gearresteerd moest zijn vooraleer je voorafgaand aan het verhoor een half uur mag overleggen met een advocaat die tijdens het verhoor zelf, wél aanwezig is, maar zijn mond moet houden en alleen maar mag toekijken op de gang van zaken.Politie noteert uw verklaring.
U wordt uitgenodigd en gelet op de Salduz wetgeving hebt u de mogelijkheid voor het verhoor een advocaat kan raadplegen. Deze kan/mag niet aanwezig zijn bij het verhoor..
Hoe weet u dat hij een klacht bij de politie ingediend heeft? U bent blijkbaar nog niet verhoord...Beste,
Ik had een tijdje geleden ruzie met mijn buurman. die zet zijn muziek altijd zeer luid. ik ben gaan klagen bij hem om te zeggen dat zijn muziek te luid staat. nu 2 weken later, blijkt zijn deur kapot te zijn en dient hij klacht in tegen mij voor bedreigingen en dat ik zijn deur kapot gemaakt heb....kan dit allemaal zomaar? Als ik schuldig word bevonden aan dergelijke zaken verlies ik mijn job!! Ik ben zeer ongerust...wat doet de politie met dergelijke klachten?
Voor enkele vragen over een kapotte deur (en andere kleine vergrijpen) wordt u niet gearresteerd, maar wel uitgenodigd tot verhoor. U mag ook op voorhand een advocaat raadplegen (dit staat ook zo in de uitnodiging).Voor enkele vragen over een kapotte deur? Ik dacht dat je al eerst gearresteerd moest zijn vooraleer je voorafgaand aan het verhoor een half uur mag overleggen met een advocaat die tijdens het verhoor zelf, wél aanwezig is, maar zijn mond moet houden en alleen maar mag toekijken op de gang van zaken.Politie noteert uw verklaring.
U wordt uitgenodigd en gelet op de Salduz wetgeving hebt u de mogelijkheid voor het verhoor een advocaat kan raadplegen. Deze kan/mag niet aanwezig zijn bij het verhoor..
als er vaststellingen zijn van letsel door een dokter,Maak je niet zo druk....mijn vriendin is door de nieuwe partner van mijn ex fysisch en verbaal aangevallen, aangifte gedaan bij politie, andere zijde liegt dat ze zwart ziet. Resultaat: er komt niets uit. GEklaagd bij Procureur, antwoord: in een rechtbank is twijfel altijd in het voordeel van de beschuldigde...leuk land hé. Maw: sla maar iemand in elkaar en zeg gewoon nadien dat hij/zij liegt en je komt er wel mee weg. In uw geval dus zeker geen zorgen te maken.
Vaststellingen van letsel bij dokter waren er ook, getuigen jammer genoeg niet...enkel mijn 4 jaar oude zoon jammer genoeg.als er vaststellingen zijn van letsel door een dokter,Maak je niet zo druk....mijn vriendin is door de nieuwe partner van mijn ex fysisch en verbaal aangevallen, aangifte gedaan bij politie, andere zijde liegt dat ze zwart ziet. Resultaat: er komt niets uit. GEklaagd bij Procureur, antwoord: in een rechtbank is twijfel altijd in het voordeel van de beschuldigde...leuk land hé. Maw: sla maar iemand in elkaar en zeg gewoon nadien dat hij/zij liegt en je komt er wel mee weg. In uw geval dus zeker geen zorgen te maken.
en eventuele getuigen veranderd dit compleet!
Hmmm..., zo snel zal U niet lastige gevallen worden en daarbij als U zich niets te verwijten heeft, is het woord tegen woord. Dus zonder getuigen moet tegenpartij maar bewijzen en als, als U ooit zou moeten voorkomen dan ziet en voelt een rechter heel snel wat er gaande is. U lijkt me echter wel héél snel te "flippen" en in paniek te geraken.Beste,
Ik had een tijdje geleden ruzie met mijn buurman. die zet zijn muziek altijd zeer luid. ik ben gaan klagen bij hem om te zeggen dat zijn muziek te luid staat. nu 2 weken later, blijkt zijn deur kapot te zijn en dient hij klacht in tegen mij voor bedreigingen en dat ik zijn deur kapot gemaakt heb....kan dit allemaal zomaar? Als ik schuldig word bevonden aan dergelijke zaken verlies ik mijn job!! Ik ben zeer ongerust...wat doet de politie met dergelijke klachten?
Beste justiceseeker,Hmmm..., zo snel zal U niet lastige gevallen worden en daarbij als U zich niets te verwijten heeft, is het woord tegen woord. Dus zonder getuigen moet tegenpartij maar bewijzen en als, als U ooit zou moeten voorkomen dan ziet en voelt een rechter heel snel wat er gaande is. U lijkt me echter wel héél snel te "flippen" en in paniek te geraken.Beste,
Wat de overlast betreft, kan U idd. de GAS (Gemeentelijke administratie (sanctie) aanspreken en daar een klacht formuleren. Of de politie hiervoor nog afkomt, hangt dikwijls van gemeente/stad tot gem/stad af maar daarom de GAS.
U kan ook eigen initiatief nemen en de buurman een aangetekende brief sturen waarin U uitdrukkelijk vraagt een "toontje lager te zingen" en U dreigt de GAS aan te spreken. Uw kopie houdt U bij mocht er ooit iets van komen en toont U aan de rechter, ALS het ooit zover moet komen. Wat de deur en bedreigingen betreft, spreekt U er met géén woord over zolang tegenpartij u niet uitdaagt. Pas als U valselijk beschuldigd wordt, zal U aan zet zijn. Maar tot daar niets aan de hand.
Ik heb de indruk dat de tegenpartij juist inspeelt op uw paniekerige aanpak om U het zwijgen op te leggen... . Iets zegt me dat hij dat uitbuit om te vermijden dat U verder gaat... en hij gerust verder zijn zin kan doen? "Be on top" zou ik zeggen en neem afstand voor uw eigen gezondheid!
Justiceseeker