goeiedag
wij huren sinds kort een woning waarvan de badkamer volledig aangesloten is op regenwater, evenals het warme water overal is regenwater aangezien de boiler ook hierop is aangesloten
de enige plaats waar stadswater voorzien is, is in de keuken koud water en het toilet.
nu was vandaag de regenput leeg en konden wij op geen enkele manier de woning voorzien van water buiten het koude water in de keuken en doorspoelen toilet.
mijn huisbazin had mij verzekerd als wij hier kwamen wonen dat wij het regenwater konden omzetten naar stadswater.
vandaag wou ik dit doen en blijkbaar is dit niet het geval
er is geen enkele mogelijkheid voorzien om de woning volledig op stadswater te laten werken
na telefonisch contact met mijn huisbazin hierover zegt ze mij doodleuk dat ik maar een darm met stadswater in de regenput moet hangen om het te vullen
mijn vraag nu is kan dit zomaar dat er geen voorziening is in de woning om over te schakelen voor overal stadswater te gebruiken, aangezien ik mij liever zou wassen met stadswater dan met regenwater evenook voor mijn dochtertje van 5 lijkt mij dit gezonder.
en kan mij huisbazin weigeren om een aansluiting hiervoor te laten voorzien?
hopelijk kan iemand mij helpen met mijn probleem
met vriendelijke groeten
davy