Beste,
Eindelijk zijn we bijna verlost van ons appartement die we enkele jaren huurden...
Gisteren kwamen mijn man, agence en huisbaas samen, maar werden er geen akkoord bereikt...
Laatste partijen willen uiteraard het onderste uit de kan halen...
Nu, zullen ze mij een brief opsturen met de 'kosten' die van de borg afgetrokken worden...
Over wat gisteren zogezegd kapot ed was, spreken ze al niet meer...(want ze hebben dan ook geen bewijzen)
Nu willen ze ons wel 714euro aanrekenen 2x een deur (en het moet een formica deur zijn?) terwijl in plaatsbeschrijving die wij ondertekenden enkel een schilderdeur in goede staat staat met pcv laag, allemaal goed en wel...daar er een door ons herstelde plek in zit...maar wat is in goede staat? en mogen laatsten zomaar een deur van 140euro aanrekenen? ik kan evengoed zelf een 'desnoods' 2de hands deur hangen..in goede staat is in mijn ogen nog altijd een deur die sluit en open gaat, en die verder oke is...
Ik eis nu simpelweg mijn borg terug...
Kunnen zij verder nog uittredende kosten aanrekenen? plaatsbeschrijving? (wij hebben mooi netjes, maanden onze huur betaald, en dus contract verloopt eind september (terwijl wij er al maanden niet wonen)
#agences...ik geloof er niet meer in