vraag ivm weigering bezoek om nodige reparaties uit te voere

ilse2010
Topic Starter

vraag ivm weigering bezoek om nodige reparaties uit te voere

#1 , 28 jan 2014 15:07

Heb even vraagje: ik heb al 2 aangetekende brieven gestuurd + cc brief per gewone post naar mijn huurders waarin ik te kennen geef dat er iemand van een firma komt kijken naar raamprofielen omdat die huurders klagen over koude bruggen als gevolg van infiltraties via deze ramen. Nu gaan ze die aangetekende brieven niet ophalen (komen terug naar mij adres) en krijg ook geen reactie. Nu probeert die firma van raamprofielen hen te contacteren voor een afspraak en die huurders weigeren het.
Wat kan ik hier nu nog tegen doen? Ze klagen steen en been, en als je expert laat komen, verslag opstuurt en dergelijke, krijg je geen reactie en willen ze niet dat het opgelost wordt...
:(

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 28 jan 2014 15:16

Indien ze blijven weigeren kan je niet anders dan naar de vrederechter stappen om toegang te krijgen met dwangsom.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Turaki

#3 , 28 jan 2014 15:18

AS wordt geacht gekend te zijn op het moment van de eerste aanbieding. Dus of ze hem afhalen of niet maakt niets uit. Wel gesloten bewaren (voor gebruik in een eventuele rechtszaak), en een nieuw AS sturen dat u heeft getracht om dit op te lossen, maar dat dit door hun eigen weigering niet mogelijk was.

Reclame

mava105
Juridisch actief: Nee

#4 , 28 jan 2014 16:11

Steeds een kopie van die Aangetekende brieven sturen met gewone post.
Als ze nogmaals komen klagen, een mooie aangetekende brief sturen met vermelding van de reeds verstuurde brieven en datum van bezoek vertegenwoordiger van de nieuwe ramen en vermelden dat ze de uitvoering van deze weken hebben geweigerd.

Terug naar “Huren”