#1 , 04 feb 2014 23:29
Beste mensen,
Ik wil gewoon even het één en ander van mij afschrijven en ook een beetje raad vragen aan mensen die misschien kunnen helpen wat raad te geven.
Ik en mijn man wonen sinds 2008 in onze huurwoning. We hebben in al die jaren al redelijk wat problemen gehad.
We hebben constant last met onze 'beerput'. Ik weet niet meteen een ander woord. Wij hebben geen septische put, maar gewoon een regenput, heel klein, met als resultaat dat wij eigenlijk iedere 2 maanden onze put zouden moeten laten leegtrekken aan 75€ per keer. Kan je rekenen op jaarbasis? Ik heb maar een uitkering als invalide.
Gelukkig heb ik een zeer lieve vader, die hem gewoon komt leegscheppen. Maar ik vind het verschrikkelijk.
Toen wij hier kwamen wonen had de huisbaas de woning een beetje laten renoveren, allee ja, een stuk badkamer laten bij plaatsen. Een heel slechte douchecabine laten plaatsen, die langs alle kanten lekt en blijft lekken. Als invalide is het steeds weer gevaarlijk om te douchen en niet uit te glijden. Ik heb mij al enkele keren serieus pijn gedaan.
Er is ook geen verluchting in onze badkamer, waardoor die heel vochtig is en overal schimmels heeft, maar echt overal, zelfs in onze douche zelf. Ik heb constant infecties aan mijn voeten, verschrikkelijke jeuk en zo. Onze badkamer is niet om aan te zien, hier en daar gewoon wat tegels.
Ik voel gewoon dat het niet ok is met mijn gezondheid.
Ik zou graag gewoon willen dat de douche niet meer lekt en dat die schimmels verdwijnen. Mijn man gebruikt producten ertegen maar het komt na enkele dagen alweer terug en hier en daar krijg je zelfs niet alles weg.
Ik vraag mij af wat wij hier kunnen tegen doen, want ik wil niet in de problemen geraken,... alle raad is welkom.
Alvast bedankt!