Huisbaas binnen zonder bellen / geen huurovereenkomst

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: Huisbaas binnen zonder bellen / geen huurovereenkomst

#16 , 21 feb 2014 21:35

Er toch voor zorgen dat die 'inspecteur' eens op het matje wordt geroepen voor zijn alles behalve deontologisch gedrag. Een functioneringsnota lijkt me hier echt op zijn plaats
Door zijn fout hebt u veel tijd verloren en de nodige stress gehad.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Freda76
Topic Starter

#17 , 24 feb 2014 09:46

Er toch voor zorgen dat die 'inspecteur' eens op het matje wordt geroepen voor zijn alles behalve deontologisch gedrag. Een functioneringsnota lijkt me hier echt op zijn plaats
Door zijn fout hebt u veel tijd verloren en de nodige stress gehad.
De agent die mijn klacht geacteerd heeft, is navraag gaan doen welke agenten bij mij zijn langsgeweest. Hij was er niet echt over te spreken en heeft zich weinig positief over zijn collega's uitgelaten. Ik vermoed dat zij misschien wel op het matje zullen geroepen worden.
Ze hadden die bewuste avond meer aandacht voor mijn pasfoto en kapsel dan hetgeen waarvoor ze eigenlijk waren gestuurd :roll:
Ik wacht nu nog even af of er reactie komt op mijn aangetekende brief, i.v.m. blokkeren van huurwaarborg, contract (daar zal ik niet meer over aandringen) en herstellingen van de gebreken...

Ik kan niet begrijpen dat die man zo laks is; het gebouw staat er amper 8 jaar maar hij laat alles verkommeren.

Reclame

Terug naar “Huren”