Huurwaarborg nog niet terug

professionalgamer
Topic Starter

Huurwaarborg nog niet terug

#1 , 04 mar 2014 11:32

Ik had mijn contract opgezegd.
Eind januari werd de uittredende plaatsbeschrijving uitgevoerd door het immo kantoor.

Er werd genoteerd dat de damkamp niet stevig vastzat. (stond ook al zo in intredende plaatsbeschrijving).
verschillende vochtplekken op de buitenmuren.

De eigenaar, heeft een heel verhuurbedrijf, heeft nog niks laten weten.
het immo probeerde de eigenaar al verschillende keren te contacteren maar tot op heden geen succes.

Ik heb schrik dat de huidige eigenaar nu probeer om alles te herstellen op onze kosten en ons dan voor een voldongen feit probeert te stellen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 05 mar 2014 10:48

Dat zal niet lukken...

Wie staat als verhuurder op je huurcontract, de immo of de eigenaar? Tot deze richt je een aangetekend schrijven waarin je stelt dat je reeds sinds 31/01/14 uit het pand weg bent dat er geen gebreken verhaal op jouw als huurder werden vastgesteld en dat je nu toch wel graag een datum voor de vrijgave van de huurwaarborg zou horen van hem. Dat je verplicht zal zijn indien je binnen de tien dagen na kennisname van dit schrijven niets van hem hoort je verplicht zal zijn het vredegerecht in te schakelen.

U sluit af met het klassieke: "Enkel voor de goede orde en om kennisname te garanderen wordt dit schrijven u zowel aangetekend als per gewone post bezorgd."

Reclame

Terug naar “Huren”