Ik verhuur sinds een jaar een studio met een geregistreerd huurovereenkomst en moet nu voor het eerst een eindafrekening maken aan de huurder.
In de huurovereenkomst staat vermeld :
"De huurder zal aan de verhuurder zijn deel betalen in de lasten van het geheel van het onroerend goed waarvan het gehuurde goed deel uitmaakt, op basis van de afrekeningen van de verhuurder of de syndicus. Deze lasten omvatten de uitgaven gedaan door de mede-eigendom voor rekening van de bewoners, waaronder onder meer worden begrepen de kosten van verbruik en onderhoud, zoals water, gas elektriciteit en verwarming, de kosten voor onderhoud en verzekering van de liften en gemeenschappelijke of individuele verwarmingsinstallatie, verluchting en andere technische uitrustingen, de vergoeding van de syndicus, de lonen, verzekering en sociale lasten voor de conciërge alsmede voor het personeel belast met onderhoud en herstelling van de gemene delen".
Wat betreft de vergoeding van de syndicus, mag ik daar uit verstaan dat ik de erelonen van de syndicus kan doorrekenen aan de huurder?
Kan iemand mij helpen?