#1 , 31 mar 2014 10:32
Ik heb per 1 april een woning gehuurd via een makelaars kantoor. Het was oorspronkelijk de bedoeling dat het contract getekend zou worden vanaf 1 maart, maar omdat de vorige verhuurders een maand extra nodig hadden om naar hun nieuwe woning te verhuizen ben ik coulant geweest en heb ik toegestemd om het contract te laten opstellen per 1 april. Zelf heb ik dus een maand in een stacaravan doorgebracht ter afwachting van mijn nieuwe huis. Nu echter krijg ik vandaag een telefoontje, 1 dag voor de verhuis, dat de oude huurders nog steeds niet verhuist zijn en of ik aub nog enkele dagen wilde wachten. Ik heb uitgelegd dat dan niet kon, dat ik uit de stacaravan moest, en dat ik sowieso alles al had geregeld voor de 1e april. Mijn nieuwe meubels komen daar morgen aan, mijn internet wordt aangesloten enz enz. De makelaar zei dat hij het begreep. Ik heb even goed duidelijk gemaakt dat ik vanaf morgen mijn sleutels wilde hebben, want ik zou daar ook daadwerkelijk staan om in mijn nieuwe woning te trekken. De huisbaas belde ik ook en die vertelde me dat ze hard aan het werk zijn voor een oplossing. Toch heb ik nu de zenuwen. Wat gebeurt er als ik daar morgen sta, en die mensen zijn nog steeds de woning niet uit? Ik kan nergens anders heen, dus dan heb ik een groot probleem.