Retro-actieve toepassing indexatie (6 jaar)

sloeberken

Re: Retro-actieve toepassing indexatie (6 jaar)

#16 , 07 aug 2014 16:36

U woont in een appartement, op gelijkvloers kan het opstijgend vocht zijn, maar woon je op 1ste of hoger verdiep dan moet de oorzaak ergens anders liggen. Word er voldoende verlucht, als ik lees achter de kast vocht, dit beduid op geen of te weinig verluchting.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Stijn1983
Topic Starter

#17 , 07 aug 2014 20:11

Ik woon inderdaad op het gelijkvloers.

De oorzaak zal inderdaad bij de verluchting liggen, maar dan moet het appartement daar ook op voorzien zijn. De afzuiging is nergens motorisch, overal puur natuurlijk, + een badkamer zonder venster + winterperiodes (enkele jaren geleden) waarin het 20 dagen aan een stuk niet warmer werd dan -5°...

Ik heb steeds zo maximaal mogelijk proberen verluchten. Het feit dat er dan nog vocht / schimmel ontstaat, doet mij toch besluiten dat de verluchtingsmogelijkheden onvoldoende voorzien zijn.

KJ86

#18 , 07 aug 2014 20:49

Als het probleem condensatie is dan moet je er niet van wakker liggen, schimmel afkuisen met javel en het zal wel een tijdje duren voor dat de schimmel terugkomt. De constructies van vroeger zijn nu eenmaal niet wat ze tegenwoordig zijn. Als je van plan bent om nog een tijdje te huren, kan je misschien afspreken met de verhuurder om centrale verwarming te plaatsen in ruil voor een huurprijsverhoging. Als je de kamers kunt verwarmen, heb je ook minder last van condensatie en het verhoogt uw comfort.

Reclame

Terug naar “Huren”