Boiler in studio maakt veel te veel lawaai

hafid77
Topic Starter

Boiler in studio maakt veel te veel lawaai

#1 , 29 sep 2014 06:35

geachte

Ik huur sinds kort een studio. De huisbaaz heeft mij gezegd dat de boiler enkel voor mij bedoeld is. Achteraf blijkt dat ze tegen mij gelogen heeft. een andere bewoner gebruikt dit ook. De boiler gaat om de 3 minuten aan en maakt daarbij heel veel lawaai. Hierdoor kan ik niet meer slapen.

Kan dit zomaar en kan ik als huurder hier iets tegen doen? Want het is een stressvolle situatie voor mij en vind nergens geen rust meer.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 29 sep 2014 09:23

Als je denk dat er iets verkeerd is, moet je dit met een AS melden aan de verhuurder. Over welke boiler gaat het.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Lanox
Juridisch actief: Nee

#3 , 29 sep 2014 09:34

geachte

Ik huur sinds kort een studio. De huisbaaz heeft mij gezegd dat de boiler enkel voor mij bedoeld is. Achteraf blijkt dat ze tegen mij gelogen heeft. een andere bewoner gebruikt dit ook. De boiler gaat om de 3 minuten aan en maakt daarbij heel veel lawaai. Hierdoor kan ik niet meer slapen.

Kan dit zomaar en kan ik als huurder hier iets tegen doen? Want het is een stressvolle situatie voor mij en vind nergens geen rust meer.
Plaats een stekkerdoos met tijdschakelaar. De andere huurder zal zeer snel bij de huisbaas gaan klagen als er geen warm water meer is.

Reclame

mava105
Juridisch actief: Nee

#4 , 29 sep 2014 11:19

Boiler op gas of elektriciteit? Deze laatste maakt bijna geen lawaai en zal zeker niet om de paar minuten aanslaan. Dus waarschijnlijk een boiler op gas.
Sluit eens de watertoevoer naar de boiler af en hoor wat er gebeurd. Indien geen van de buren komt klagen is er mogelijks een lek in de leidingen.
Waar staat die boiler? in een kast of in de badkamer? Is er een niet afsluitbaar verluchtingsrooster aanwezig?

KJ86

#5 , 29 sep 2014 12:37

Is het eigenlijk een boiler of een geiser?
Misschien is het wel een combi-toestel.

Terug naar “Huren”