Deurwaarder reageert niet of traag

Bartw
Topic Starter

Deurwaarder reageert niet of traag

#1 , 03 okt 2014 10:59

Ik heb een deurwaarder ingeschakeld ivm met betekening van een vonnis. Deurwaarder beloofde dat snel in orde te maken. Deurwaarder schreef spoed op het opdrachtformulier. Was dinsdag. Nu nog niets betekend en deurwaarder reageert niet op mails. Bellen, of is dat te veel druk zetten?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ddanck
Contacteer: Website

#2 , 03 okt 2014 11:19

U betaalt de deurwaarder, dus u mag hem aansporen. Anderzijds moet de deurwaarder zelf een uitgifte (officiële kopie) van het vonnis bestellen. Dat kan even duren.
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

Bartw
Topic Starter

#3 , 03 okt 2014 11:26

U bedoelt het papier met 'lasten en bevelen dat alle daartoe gevorderde gerechtsdeurwaarders dit vonnis....' etc. Origineel is afgegeven en in bezit van de deurwaarder.

Reclame

ddanck
Contacteer: Website

#4 , 03 okt 2014 12:10

Dan is er - als u de gevraagde voorschotten hebt betaald - geen enkele reden om niet te betekenen.

U schrijft aan de deurwaarder:

"Geachte gerechtsdeurwaarder

Ik noteer dat u inmiddels beschikt over de uitgifte in mijn dossier.

U zal dan ook wel zonder dralen en uiterlijk vandaag tot betekening ervan willen overgaan."
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

Terug naar “Huren”