Studentenkamer zonder contract - Verhuurder wil plots geld

sloeberken

Re: Studentenkamer zonder contract - Verhuurder wil plots ge

#16 , 10 dec 2014 18:34

Als dit al meer dan 1 jaar is dat je er weg bent, en hij heeft u nog niet laten dagvaarden is het waarschijnlijk blufpoker.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
NiklasV
Topic Starter

#17 , 10 dec 2014 18:36

Zou ik gewoon afwachten, tenslotte hij kan vragen wat hij wil, maar toegekend krijgen is nog een andere zaak.
Hij hedft me 6 maand geleden ook al gevraagd dit te betalen, maar ben er toen niet op in gegaan. Hij weet trouwens niks over me, enkel mijn naam en email adres.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#18 , 10 dec 2014 18:39

Sociale dienst hogeschool/unif kan anoniem aangifte doen van gebouw dat niet voldoet aan verhuurnormen en controle laten uitvoeren.

Reclame

j.demoor

#19 , 12 dec 2014 09:19

“Art.1714. Men kan huren bij geschrift of mondeling“(Burgerlijk Wetboek).

‘De huur werd onregelmatig overgeschreven’

Die overschrijvingen kunnen gelden als bewijs van de huur,zodat het aan u is om te bewijzen dat en wanneer die huur eindigde. Uit het enkele feit dat u student was volgt niet dat die huur een studentenkamer betrof.
Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

Terug naar “Huren”