Ik huur ongeveer 2 jaar een appartement. De eigenaar heeft het appartement gekocht en direct verhuurd
geen onderhoud uitgevoerd op het toestel vooraleer te verhuren.
Nu wil ik een onderhoud uitvoeren want deze dateert reeds van 2006 dat kan ik zien in het deksel van de ketel. blijk er nu stukken te zijn warmtewisselaar defect en expansievat. Ik ben bereid de onderhoudskosten te betalen heb ik ook cash betaald aan de onderhoudsfirma
maar ik weiger de herstellingskosten te betalen ben van mening dat ik dit niet moet betalen dacht enkel de onderhoud voor mij was.
Is het normaal dat een eigenaar een appartement koop zonder nazicht of onderhoud van de cv, direct doorverhuurd en dan de kosten wilt verhalen op de verhuurder ok 2 jaar later, maar ik dacht dat ik maar pas om de 2 jaar verplicht ben een onderhoud uit te voeren.
moet een eigenaar die een appartement verhuurd geen document van onderhoud bij voegen of laten liggen ? dus hij is wel de nieuwe eigenaar
nooit zelf verhuurd gekocht en verhuurd.
Blijkbaar is de eigenaar van mening jij huurt de woning jij draagt de kosten van onderhoud en herstellingen.
Huurcontract is niet geregisterd heb ik gezien.