ik verhuis binnen 4 weken,ik ben nu bang,door al het gekibbel en ruzie maken door de mazoutstoof,dat mijn huisbazin heel moeilijk zal doen over het terug geven van mijn waarborg..ik heb niks kapot gemaakt,maar ja er is natuurlijk wat slijtage..
en boven hebben wij al het behang (5 lagen over elkaar) op elke kamer eraf gedaan (was stokoud,maar bij het afsteken van dat papier is er heel veel plakkerij losgekomen,mijn papa heeft dat allemaal dicht gemaakt,en we hebben al de kamers geverfd (op onze kosten),nu op mijn dochter haar kamer hingen 2 posters,vast gemaakt met zo precies die gummies van prit,en heel voorzichtig eraf gedaan,maar een plekje of 3,4 kleine plekjes hoor de palkkerij er terug uit,mijn papa gaat dat wel dichten,maar die muur hadden wij geverfd en nu gaan die stukjes wit zijn terwijl de muur grijs geverfd is,en wij hebben geen verf meer,kan ze mij daar op pakken?
en dan heb ik nog een vraagje,een tijdje geleden is de sleutel van mijn brievenbus afgebroken bij het openen en kan ze dus niet meer open met de sleutel (we moeten daar altijd zo goed mogelijk met ons hand in gaan),moet ik nu een nieuw slot laten zetten,of een nieuwe brievenbus?want ik kan daar toch niet aandoen dat die sleutel af breekt?