#17 , 10 mei 2015 21:03
Wel, op dit moment weet in Tienen niemand meer wie nu de oppositie is....
Ik kan voorlopig geen beroep meer indienen, want mijn beroep is dus tot mijn grote verbijstering verworpen omdat mijn bewijzen (= het huurcontract en mijn uitleg voor het reclamepaneel) als valselijk beschouwd zijn. Ik heb contact opgenomen met de provincie die normaal boven de dienst huisvesting staat, maar die kunnen niet helpen want voor het leegstandsregister moet ik blijkbaar bij de FOD financiën zijn waar ik pas beroep kan indienen wanneer er een aanslagbiljet is.
Ik kan blijkbaar alleen nog naar de Vlaamse ombudsman, maar voorlopig probeer ik mijn hoofd nog wat in te trekken want mijn huurder probeert zijn domiciliëring in orde te maken (het was eigenlijk gewoon slordigheid maar doordat hij wel op de ene plaats al was uitgeschreven maar nog geen bevestiging van de wijkagent dat hij op het nieuwe adres woonde, is hij beschouwd als "niet meer in het land" en is de procedure langer dan gewoonlijk) en zodra dat in orde is hoop ik dat de administratie zijn beslissing snel intrekt.
Ik heb een officiële motivatie van het beroep gevraagd ('openbaarheid van bestuur' weet je wel) maar nog niet gekregen.