Verplicht ECP uitsluiten door clausule

sloeberken

Re: Verplicht ECP uitsluiten door clausule

#16 , 30 jul 2015 10:17

Ik vind het echt spijtig dat onze ondernemers of leidinggevende (zoals uzelf) ook zoal beginnen te denken.
In elke onderneming is het onmogelijk om alle regels te kennen, laat staan om ze dan ook nog eens allemaal juist te interpreteren. Op hoog niveau beschikken ze over bedrijfsjuristen die alles analyseren en dan nog worden er fouten gemaakt.
Ik verzoek u dan ook om geen misbruik te maken van een domme fout gemaakt door een particuliere verhuurder.
Je geeft bovendien ook een verkeerd signaal aan u werkneemster want die moet op den duur denken dat het leven overal achterpoortjes heeft en dat haar beschermengel het wel zal oplossen.
Hetgeen voor iemand met een sociaal zwakke achtergrond geen goede gedachtegang is.
KJ86 ik denk dat je u post in het verkeerde onderwerp hebt geplaatst.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ganapathi tantra
Topic Starter

#17 , 31 jul 2015 03:51

Ik vind het echt spijtig dat onze ondernemers of leidinggevende (zoals uzelf) ook zoal beginnen te denken.
In elke onderneming is het onmogelijk om alle regels te kennen, laat staan om ze dan ook nog eens allemaal juist te interpreteren. Op hoog niveau beschikken ze over bedrijfsjuristen die alles analyseren en dan nog worden er fouten gemaakt.
Ik verzoek u dan ook om geen misbruik te maken van een domme fout gemaakt door een particuliere verhuurder.
Je geeft bovendien ook een verkeerd signaal aan u werkneemster want die moet op den duur denken dat het leven overal achterpoortjes heeft en dat haar beschermengel het wel zal oplossen.
Hetgeen voor iemand met een sociaal zwakke achtergrond geen goede gedachtegang is.

Maar mijne beste man, het forum hier staat vol van dergelijke raad in de zin van dat het misschien niet correct is maar wel volgens de regels dus ........
Waarom zou dat voor de ene wel kunnen en voor de andere niet.
Uw opinie betreffend die achterdeurtjes en zo laat ik voor uw rekening en uiteraard uw glazen bol waar over u reeds sprak.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Vandebos

#18 , 31 jul 2015 08:30

Om het op zijn Engels te zeggen:

"You two, get a room and get it out of your system."

Discussie(s) gesloten.

Vandebos.

Reclame

Terug naar “Huren”